اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت

بالاخره شش امتیاز همزمان به حساب فوتبال اصفهان ریخته شد

خبرگزاری فارس: در هفته دهم لیگ برتر فوتبال، بالاخره طلسم برد همزمان دو تیم فوتبال اصفهانی باطل شده و هر دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن برابر حریفانشان به برتری دست پیدا کردند.

بالاخره شش امتیاز همزمان به حساب فوتبال اصفهان ریخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، از ابتدای لیگ دوازدهم تا هفته نهم هیچ‌گاه دو تیم اصفهانی حاضر در رقابت‌های لیگ برتر موفق نشده بودند در یک هفته پیروز شوند تا اصفهانی‌ها برای کسب شش امتیاز کامل در یک هفته حسرت به دل باشند.

تا اینکه در هفته دهم طلسم برد همزمان دو تیم در یک هفته شکسته شد و پس از بردی که ذوب‌آهن در خانه مقابل تیم سایپا به دست آورد، تیم سپاهان نیز موفق شد در دیداری خارج از خانه برابر تیم ملوان برد شیرینی را کسب کند.

ذوب‌آهن که پس از پنج باخت متوالی، در هفته ششم به نخستین برد فصل دست یافت و در حال حاضر با سه برد و هفت شکست با 9 امتیاز در رده 15 جدول رده‌بندی جای گرفته است.

ذوبی‌ها که تا هفته گذشته قعرنشین مطلق لیگ لقب گرفته بودند، به لطف برد هفته گذشته و البته نتیجه‌نگرفتن دو تیم گهر درود و نفت آبادان و آلومینیم هرمزگان توانستند سه پله در جدول رده‌بندی صعود کنند.

با این حال خطر سقوط همچنان این تیم را تهدید می‌کند زیرا در لیگ دوازدهم چهار و نیم تیم سقوط می‌کنند اما جدا شدن سفید و سبزپوشان اصفهانی از قعر را باید به فال نیک بگیریم.

تیم سپاهان نیز در هفته دهم توانست کار بزرگی را صورت بدهد و در خانه ملوان برابر این تیم به پیروزی دو بر صفر رسید تا برای نخستین بار در لیگ دوازدهم در یک هفته به طور همزمان شش امتیاز به حساب فوتبال اصفهان اندوخته شود.

برد طلایی‌پوشان را می‌توان از منظر بهترین نتیجه هفته دهم قلمداد کرد زیرا تیم ملوان در خانه به سادگی امتیاز از دست نمی‌دهد اما شاگردان کرانچار دست به کار بزرگی زدند.

در هفته دهم لیگ برتر فوتبال، دو تیم اصفهانی به طور همزمان برابر حریفانشان به برتری رسیدند تا امیدوار باشیم که این اتفاق خجسته تا پایان لیگ بارها و بارها تکرار شود.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول