اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی اداره حمل و نقل و پایانه‌های همدان

دوربین‌های ثبت تخلفات سرعت در محور همدان ـ رزن راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: از سوی اداره حمل و نقل و پایانه‌های همدان دوربین‌های ثبت تخلفات سرعت در محور همدان ـ رزن راه‌اندازی شد.

دوربین‌های ثبت تخلفات سرعت در محور همدان ـ رزن راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان، گودرز محمودی طی این مراسم اظهار داشت: جابه‌جایی و تردد نیاز اساسی جامعه است و با توجه به افزایش روزافزون این نیاز، نظارت بر امر تردد نیز امری ضروری است که با همکاری مجموعه راهداری، حمل و نقل، پلیس راه و راهور و دیگر مسئولان انجام می‌پذیرد.

وی یادآور شد: علاوه بر این دوربین‌ها که از محل اعتبارات استانی تهیه شده است، 10 دستگاه دوربین ثبت تخلفات دیگر نیز با استفاده از اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تهیه و تا پایان سال جاری شش دوربین در آزادراه همدان ـ تهران و چهار دوربین دیگر هم در محور همدان ـ کنگاور نصب و راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان خاطرنشان کرد: مزیت این دوربین‌ها این است که علاوه بر ثبت ساعت، تاریخ، میزان سرعت مجاز و میزان تخلف صورت گرفته با رسم نمودار ساعات اوج تخلف خودروها را در 24 نشان داده و پس از بسته شدن فایل در هر 24 ساعت، قابلیت برگشت به تاریخ‌های قبل را نیز دارد و با اتصال به شبکه فیبر نوری فیلم ترددها نیز قابل مشاهده خواهد بود.

در ادامه مراسم جانشین فرمانده انتظامی استان همدان نیز با اشاره به اهمیت تردد در جامعه اظهار داشت: تردد منتسب به انسان، محیط، جاده، شهر و وسایل نقلیه است و پیش‌نیاز آن قدرت بازدارندگی و کنترل بیشتر برای ایجاد امنیت انسانی و امنیت ترافیکی است.

محمد مهدیان‌نسب بیان کرد: برخورداری از تکنولوژی و اجرا‌ی طرح‌هایی چون نصب این دوربین‌ها و تعامل بین دستگاه‌های مرتبط گامی در افزایش قدرت نظارتی است که علاوه بر موارد فوق فرهنگ‌سازی، آموزش و فراهم کردن بستر فناوری، اجرای امر به معروف و نهی از منکر نیز باعث برقراری امنیت فیزیکی و امنیت ترافیکی خواهد شد.

فرماندار همدان نیز طی سخنانی ضمن تقدیر از اقدامات مدیرکل و مجموعه حمل و نقل و پایانه‌ها در زمینه ایجاد زیرساخت‌ها و ارتقای امور ترافیکی، هفته نیروی انتظامی را به دست‌اندرکاران این نیرو تبریک گفت و از تلاش شبانه‌روزی در زمینه برقراری امنیت اجتماعی و ترافیکی جامعه قدردانی کرد.

حسن قهرمانی‌مطلق در ادامه بیان کرد: استفاده و بهره‌گیری از تکنولوژی و دوربین‌های ثبت تخلفات علاوه بر مستند کردن تخلفات و توجیه بهتر مرتکبان، سلامت کار، کاهش استفاده از نیروی انسانی، کاهش خطای انسانی و به لحاظ امنیتی در کشف سریع بعضی جرائم نیز مؤثر خواهد بود.

یادآور می‌شود؛ به مناسبت هفته نیروی انتظامی در پایان این مراسم مسئولان نیروی انتظامی، پلیس راه و پلیس راهور استان و شهرستان همدان از سوی مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌ها با اعطای لوح تقدیر و هدایا مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول