اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته نیروی انتظامی

همایش تجلیل از نمونه‌های ترافیکی در ورامین برگزار شد

خبرگزاری فارس: به‌مناسبت هفته ناجا، در همایش تجلیل از نمونه‌های ترافیکی، از رانندگان نمونه حمل و نقل عمومی و آموزشگاه رانندگی شهرستان ورامین تقدیر به‌عمل آمد.

همایش تجلیل از نمونه‌های ترافیکی در ورامین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی، همایش تجلیل از نمونه‌های ترافیکی شهرستان ورامین با حضور رئیس عقیدتی سیاسی، معاون هماهنگ کننده و جمعی از مسئولان ارشد انتظامی ویژه شرق تهران، معاون سیاسی فرماندار، شهردار، کارکنان سازمان‌های اتوبوسرانی، تاکسیرانی، آژانس و آموزشگاه‌های رانندگی برگزار شد.

سرهنگ  محمد همیانی با اشاره به اقدامات فرهنگی و عمرانی انجام شده در بحث راهنمایی و رانندگی بیان داشت: اقدامات فرهنگی و عمرانی تاثیر بسزایی در کاهش تصادفات دارد که خوشبختانه با توجه به اقدامات انجام شده که از سال گذشته از سوی فرمانداری، شهرداری و پلیس در بخش ترافیک و حمل و نقل صورت گرفته است، کاهش تصادفات و تلفات انسانی در سطح شهرستان ورامین چشمگیر بوده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران افزود: امنیت جاده‌ای فرایند فعالیت مثبت ارگان‌ها، سازمان‌ها و رانندگان است و ماحصل این فرایند افزایش احساس امنیت در جاده‌ها، کنترل ترافیک و کاهش خسارات جانی و مالی می‌باشد.

در ادامه جلیلی معاون سیاسی فرمانداری شهرستان ورامین با تقدیر از عملکرد رو به رشد پلیس راهور در ارتباط با کنترل حرکات حادثه ساز در رانندگی و کاهش تلفات جاده‌ای، پیرامون تقویت و نهادینه کردن فرهنگ ترافیک، آموزش و آگاه‌سازی شهروندان مواردی را بیان کرد.

گفتنی است، درپایان این مراسم از تعدادی راننده نمونه حمل و نقل عمومی و آموزشگاه‌های رانندگی با اهداء هدایایی تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول