اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی رشت:

موتورسیکلت‌های رها شده در معابر رشت جمع‌آوری می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی رشت گفت: موتورسیکلت‌های رها شده در معابر رشت به دلیل جلوگیری از سرقت جمع‌آوری می‌شود.

موتورسیکلت‌های رها شده در معابر رشت جمع‌آوری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدحسین واثق کارگرنیا صبح امروز در جلسه شورای اسلامی این شهرستان با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: شهرستان رشت 132 شهید نیروی انتظامی دارد.

وی پیگیری تماس‌های فوریت‌های پلیسی را یکی از فعالیت‌های نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: تعداد 180 هزار تماس فوریت‌های پلیسی از ابتدای سال جاری تاکنون در شهرستان رشت انجام شده است.

واثق کارگرنیا تعداد عملیات‌های فوریت‌های پلیسی شهرستان رشت را 114 هزار عملیات ذکر کرد و گفت: بیش از 50 درصد عملیات‌ها مربوط به 6 کلانتری شهر رشت است.

این مسئول با بیان اینکه نیروها و خودروهای پلیس طبق ماموریت‌ها در کلانتری‌ها تقسیم می‌شوند، تصریح کرد: بحث جدا شدن ماموریت‌های پلیسی 110 از پیشگیری از وقوع جرم دنبال می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رشت از در اختیار گذاشتن موتورسیکلت برای انجام ماموریت‌های پلیسی در کلانتری‌ها از هفته آینده خبر داد و ابراز کرد: تمام تماس‌های 110 با نام فوریت‌های پلیسی ثبت می‌شود و این امر از مشکلات است.

وی به وضعیت موتورسیکلت‌ها در شهرستان رشت اشاره کرد و افزود: موتورسیکلت‌های رها شده در معابر رشت به دلیل جلوگیری از سرقت جمع‌آوری می‌شود.

واثق کارگرنیا اظهار کرد: سرقت خرد بیشتر در بخش‌ها و روستاها انجام می‌شود و تمام دستگاه‌ها باید در این زمینه با پلیس همکاری کنند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رشت در ادامه با اشاره به توانایی پلیس در جمع‌آوری معتادان در جامعه، بیان کرد: پلیس در مدت 24 ساعت می‌تواند تمام معتادان را از سطح جامعه جمع‌آوری کند اما متولی نگهداری آنها پس از جمع‌آوری مشخص نیست.

وی استفاده از نیروهای شرکت‌های مراقبتی برای حفاظت از محله‌ها را موثر خواند و گفت: نقش مردم در ایجاد امنیت بسیار تاثیرگذار است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول