اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی خراسان‌رضوی خبر داد

افتتاح جشنواره نقاشی جامعه عاری از اعتیاد در مشهد

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی خراسان‌رضوی گفت: جشنواره نقاشی با محوریت شهروند سالم و جامعه عاری از اعتیاد در مشهد افتتاح شد.

افتتاح جشنواره نقاشی جامعه عاری از اعتیاد در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامعلی واعظی مقدم ظهر امروز در افتتاحیه جشنواره شهروند سالم، جامعه سالم و جامعه عاری از اعتیاد که با همکاری شهرداری منطقه 11 و نیروی انتظامی در پارک ملت مشهد برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: بسترسازی و فرهنگ‌سازی در جامعه در صورتی با موفقیت انجام است که در سطوح تربیت‌پذیر جامعه گسترش یابد.

وی ادامه داد: تمام مسائل تربیتی که در سطوح تربیتی کودکان آموزش داده می‌شود با موفقیت بسیاری نسبت به سطوح بالاتر و جوانان بازدهی دارد که بر این اساس جشنواره نقاشی با محوریت شهروند سالم و جامعه عاری از اعتیاد در مشهد افتتاح شد.

واعظی‌مقدم افزود: اعتیاد منحصر به یک فرد نیست و زمانی که فردی به مواد مخدر اعتیاد دارد خانواده و جامعه فرد نیز در تمام مسائل مرتبط با آن دخیل می‌شوند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی خراسان‌رضوی بیان کرد: تعداد فراوانی از ارگان‌ها و سازمان‌ها در کل کشور در امر پیشگیری از اعتیاد مشارکت دارند و اقداماتی مبنی بر پیشگیری از اعتیاد انجام می‌دهند که در اینجا شهرداری منطقه 11 اقدام موثری در این راستا در هفته نیروی انتظامی به ثبت رسانده است.

وی عنوان کرد: افتتاح جشنواره نقاشی با محوریت جامعه عاری از اعتیاد می‌تواند کمک شایانی به پیشگیری از اعتیاد و فرهنگ‌سازی در جامعه کند و در ذهن و روان کودکان و نوجوانان نقش بندد.

واعظی‌مقدم خاطرنشان کرد: استکبار از قبل انقلاب درصدد نابودی کشورهای اسلامی بوده و با جنگ‌ها و ستیزه‌جویی‌های خود در این راه گام برداشته است و تاکنون در این راه موفقیتی نداشته است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی خراسان‌رضوی تصریح کرد: بعد از جنگ تحمیلی و نابودی دشمن به دست نیروهای جوان و انقلابی کشورمان،‌ جنگ نرم را پیش گرفته‌اند و از این راه می‌خواهند جوانان و جامعه مسلمانان را به نابودی بکشانند.

وی با اشاره به این سخن امام راحل(ره) که نجات معتاد نجات فرد نیست نجات اسلام است، اظهار کرد: فرد معتاد جامعه را آلوده می‌کند و اسلام را در خطر می‌اندازد و کانون خانواده را از هم می‌پاشاند فردی که معتاد است توان مبارزه با نفس خود را ندارد و در نهایت علاوه بر خود، خانواده و جامعه خویش را به نابودی می‌کشاند.

واعظی‌مقدم با تاکید بر اینکه این جشنواره برای نخستین‌بار در سطح استان‌ها برگزار شده است، گفت: امیدواریم در سال‌ها آینده شاهد برگزاری باشکوه‌تر این جشنواره در خراسان‌رضوی باشیم و در راستای فرهنگ‌سازی پیشگیری از اعتیاد در جامعه گامی موثر برداریم.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول