اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین:

طرح آهن‌یاری به دختران باید با جدیت اجرا شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: طرح آهن‌یاری به دختران دانش‌آموز توسط آموزش و پرورش و دستگاه‌های ذی‌ربط باید با جدیت اجرا شود.

طرح آهن‌یاری به دختران باید با جدیت اجرا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قزوین، ابوالفضل طاهرخانی در جلسه کارگروه بانوان و خانواده استان قزوین با بیان اینکه کمبود آهن در دختران و زنان جامعه یک دغدغه جدی است، اظهار کرد: از تمامی ظرفیت دستگاه‌های ذی‌ربط خصوصا آموزش و پرورش باید برای اجرای این طرح استفاده شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات کارگروه بانوان و خانواده افزود: با توجه به اهمیت نقش زنان و خانواده در جامعه، باید این کارگروه با جدیت و توان بیشتری به موضوعات و مسائل خانواده بپردازد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین بر شناسایی مسائل بانوان و خانواده تأکید کرد و افزود: باید پس از شناخت دقیق مسائل مربوط به خانواده در جلسه کارگروه طرح و راجع به آن‌ها تصمیم‌گیری شود.

طاهرخانی با اشاره به برگزاری مراسم‌های ویژه هفته کودک تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌ها برای این هفته باید به گونه‌ای باشد که تمام مناطق این استان از آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول