اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تربیت ‌بدنی دختران آموزش و پرورش لرستان:

مسابقات دوی صحرانوردی دختران دانش‌آموز لرستان برگزار شد

خبرگزاری فارس: کارشناس مسئول تربیت‌بدنی دختران آموزش و پرورش لرستان گفت: مسابقات دوی صحرانوردی دختران دانش‌آموز لرستان برگزار شد.

مسابقات دوی صحرانوردی دختران دانش‌آموز لرستان برگزار شد
مهری هدایت‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد گفت: مسابقات دو صحرانوردی دانش‌آموزان دختر استان در دو مقطع راهنمایی و متوسطه با حضور 55 دانش‌آموز دونده از هفت شهر و منطقه استان در جاده کمربندی خرم‌آباد زیر نظر زهره منتظری مسئول انجمن دو و میدانی دختران آموزش و پرورش استان برگزار شد.
وی افزود: در مسابقات مقطع راهنمایی که به مسافت سه کیلومتر برگزار شد، خدیجه مرادی از بخش کاکاوند اول، زهرا عزیزی از ناحیه‌ یک خرم‌آباد و سهیلا باقری از کاکاوند نیز دوم و سوم شدند.
کارشناس مسئول تربیت‌بدنی دختران آموزش و پرورش لرستان گفت: در مجموع امتیازات تیمی مقطع راهنمایی تیم‌های کاکاوند، ناحیه ‌یک و کوهدشت به ترتیب اول تا سوم شدند.
هدایت‌پور در ادامه اظهار داشت: مسابقات مقطع متوسطه نیز به مسافت چهار کیلومتر برگزار شد، که در نهایت فرشته جمالی‌نسب از کوهدشت زودتر از سایرین از خط پایان عبور کرد و آناهیتا امرایی و نیلوفر امرایی هر دو از رومشکان دوم و سوم شدند.
کارشناس مسئول تربیت‌بدنی دختران آموزش و پرورش لرستان گفت: در رده‌بندی تیمی مقطع متوسطه نیز کوهدشت، رومشکان و ناحیه‌ 2 خرم‌آباد در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول