اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز تأکید کرد

ایجاد فضاهای مناسب برای فعالیت دختران دانش‌آموز

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز بر ایجاد فضاسازی‌های مناسب به منظور فعالیت دختران دانش‌آموز در این استان تأکید کرد.

ایجاد فضاهای مناسب برای فعالیت دختران دانش‌آموز

به گزارش خبرگزار فارس از کرج، حجت‌الاسلام سیدعباس مسعودی بعدازظهر امروز در جلسه فرهنگی تبلیغات اسلامی افزود: دانش‌آموزان دختر نیز باید فعالیت‌های خود را به صورت آزادانه انجام دهند لذا باید فضاسازی‌های مناسب در این زمینه صورت گیرد تا این قشر نیز استعدادها و توانمندی‌های خود را نمایان کنند.

وی ادامه داد: البته مدارس یکی از مناسب‌ترین مکان‌ها برای فعالیت‌های فرهنگی دانش‌آموزان است لذا در مدارس نیز باید فضاهای مناسبی ایجاد شود.

مسعودی گفت: دانش‌آموزان دختر باید با پوشش راحت‌تر در میان اجتماع همجنسان خود بتوانند با آزادی بیشتر به فعالیت‌های علمی و ورزشی بپردازند.

وی با تأکید بر اهمیت حجاب و عفاف در بین زنان به ویژه دختران تأکید کرد: مربیان پژوهشی و تربیتی در مدارس باید آگاهانه و بسیار کارشناسانه این مهم را به دختران در مدارس گوشزد کنند.

مسعودی افزود: دختران در سنین پایین بسیار حساس بوده لذا سختگیری و عدم آگاهی بر چگونگی رفتار با این قشر نمی‌تواند مسئله حجاب را به درستی در بین آنان ترویج دهد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به تبلیغات منفی دشمنان افزود: دشمنان امروز سعی دارند تا با تبلیغات منفی جایگاه حجاب را در بین زنان و دختران مسلمان کمرنگ کنند لذا با ترویج فرهنگ و مدهای غلط سعی در رسیدن به اهداف شوم خود را دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: زنان جامعه اسلامی همیشه روشنفکر و بسیار آگاه بوده و هیچگاه فریب تبلیغات منفی دشمنان را نخواهند خورد، لذا ما نیز باید با تببین نقش حجاب در حفظ شئون و ارزش‌های فردی و اجتماعی، مانع از حرکت دشمن شویم.

انتهای‌پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول