اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور بیش از 580 نفر

جشن تکلیف دختران دانش‌آموز عنبرآباد برگزار شد

خبرگزاری فارس: جشن تکلیف بیش از 580 دانش‌آموز سوم ابتدایی شهرستان عنبرآباد با حضور مسئولان برگزار شد.

جشن تکلیف دختران دانش‌آموز عنبرآباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، عصر امروز مراسم جشن تکلیف دانش‌آموزان کلاس سوم ابتدایی با حضور بیش از 580 نفر از دانش‌آموزان این مقطع در مسجد جامع شهرستان عنبرآباد برگزار شد.

محمد پایدار مسئول بخش قرآن و نماز اداره آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس گفت: این مراسم معنوی جشن عبادت با همراهی والدین دانش‌‌آموزان و همکاری مدیران و مربیان پرورشی برگزار شده است.

پایدار تصریح کرد: هدف از این گردهمایی و حضور در مسجد، انس دانش‌‌آموزان با مساجد، ایجاد انگیزه در راستای تمرین عبادت و بندگی و گرایش به آموزه‌ها و ارزش‌های دین مبین اسلام است. 

وی ابراز داشت: در این مراسم باشکوه معنوی 580 رساله مقام معظم رهبری همراه با مهر نماز در راستای دلگرمی دانش‌آموزان و ایجاد علاقه در آنان به نماز و احکام شرعی  به آنان اهدا شده است. 

پایدار بیان داشت: اینگونه مراسم‌ها سبب شوق و ذوق استفاده از حجاب چادر در میان دانش‌آموزان دختر می‌شود و انگیزه راز و نیاز با خداوند در وجود آنان شکل می‌گیرد.

وی با اعلام خبر برگزاری جشن تکلیف 520 نفر از پسران مقطع سوم راهنمایی 29 فروردین ماه در مسجد جامع اذعان داشت: حضور والدین آنان بیانگر اهمیت فرائض دینی است.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول