اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل شرکت بیمه کشاورزی و دامداری بشرویه خبر داد

پرداخت 7 میلیارد ریال غرامت به کشاورزان بشرویه

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت بیمه کشاورزی بشرویه از پرداخت بیش از 7 میلیارد ریال غرامت به گندم‌کاران و جوکاران این شهرستان خبر داد.

پرداخت 7 میلیارد ریال غرامت به کشاورزان بشرویه

آمنه رئیسی امروز در ‌گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: این شرکت به منظور حمایت از کشاورزان و دامداران و پرداخت غرامت به خسارت‌دیدگان ناشی از بلایای طبیعی، محصولات آنها را زیر پوشش بیمه قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: در سال زراعی 91-90 محصولات زراعی گندم و جو در شهرستان بشرویه با خسارت‌های سیل، تگرگ و سرما مواجه شده که با مراجعه کشاورزان به این شرکت و اعلام خسارت از سوی خسارت‌دیدگان، کارشناسان ارزیاب خسارت از مزارع خسارت‌دیده بازدید کردند.

مدیر‌عامل شرکت بیمه کشاورزی و دامداری بشرویه یادآور شد: یک‌هزار و 805 هکتار از اراضی سطح زیرکشت گندم و 3 هزار و 134 هکتار از اراضی جو بیمه شده‌اند.

رئیسی از پرداخت 7 میلیارد و 552 میلیون و 627 هزار و 652 ریال به گندم‌کاران و جوکاران شهرستان بشرویه خبر داد.

وی اضافه کرد: 482 هکتار از اراضی سطح زیرکشت زعفران نیز بیمه‌اند که به 674 فقره در 357 هکتار از اراضی زعفران، غرامت پرداخت شده است.

مدیر‌عامل شرکت بیمه کشاورزی و دامداری بشرویه غرامت پرداختی به محصول زعفران را یک ‌میلیارد و 125 میلیون و 680 هزار و 370 ریال عنوان کرد.

رئیسی از پرداخت بیش از یک‌ میلیارد ریال غرامت به بخش دام در شهرستان بشرویه خبر داد و گفت: در شش ماه نخست سال جاری به 958 فقره دام شامل یک‌هزار و 3 راس دام سبک و سنگین، مبلغ یک‌ میلیارد و 27 میلیون و 340 هزار ریال غرامت پرداخت شده است.

وی افزود: طی این مدت شش ماهه، بیمه دام 335 فقره شامل 12 هزار و 461 راس دام بوده است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول