اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

مدیریت حفاظت و حراست در مواقع بحران مورد توجه قرار گیرد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت:‌ مدیریت حفاظت و حراست باید در مواقع بحران مورد توجه قرار گیرد.

مدیریت حفاظت و حراست در مواقع بحران مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علیرضا جمشیدی ظهر امروز در نخستین دوره آموزشی حفاظت و حراست در بحران در ساختمان شماره دو استانداری گلستان که با حضور بخشداران استان‎های خراسان‎شمالی، سمنان و گلستان برگزار شد اظهار داشت:‌ بخشداران در صف مقدم خدمت‎رسانی و کمک به مردم قرار دارند.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت حفاظت و حراست باید در مواقع بحران مورد توجه قرار گیرد افزود: استان گلستان با یک میلیون و 700 هزار نفر جمعیت یکی از استان‎های حادثه‎خیز است که 14 شهرستان، 27 بخش و 26 شهر را در خود جای داده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان به معرفی توانمندی‎ها و جاذبه‎های این استان پرداخت و خاطر نشان کرد: این استان در حوزه گردشگری زبانزد است و اقامت مسافران در این استان از یک و نیم روز به دو و نیم روز ارتقا یافته که امید داریم تا پایان سال جاری این رقم را به سه روز برسانیم.

جمشیدی با اشاره به اینکه گلستان مینیاتور ایران است یادآور شد:‌ اقوام و ادیان مختلف در این استان با امنیت و آرامش در کنار هم زندگی می‎کنند و 41 درصد جمعیت استان اهل سنت و باقی تشیع است.

وی اذعان کرد:‌ با همه تنوع قومی که در این استان وجود دارد امنیت مطلوبی را در گلستان شاهد هستیم که نتیجه این امنیت باعث شد در مدیریت و اجرای انتخابات مجلس نهم رتبه اول را در سطح کشور بدست آورد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت:‌ همچنین این استان رتبه اول مبارزه با موادمخدر را کسب کرد و استاندار گلستان در همایش روز ملی مبارزه با مواد مخدر با حضور مسئولان و سفرای دیگر کشورها به عنوان استاندار نمونه انتخاب و از سوی رئیس جمهور مورد تجلیل قرار گرفت.

نخستین دوره آموزشی حفاظت و حراست در بحران با حضور بخشداران استان‎های خراسان‎شمالی، سمنان و گلستان در مدت دو روز با ارائه موضوعات حفاظت فیزیکی، حفاظت فناوری و اطلاعات، حفاظت کارکنان، سناریونویسی، کارگاه مدیریت بحران و حفاظت اسناد در استان گلستان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول