اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی:

شهرداری خانوارهای حاشیه‌نشین تبریز را برای سکونت در مسکن مهر معرفی کند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی از شهرداری تبریز خواست خانوارهای واجد شرایط حاشیه شهر تبریز را که برای سکونت در مسکن مهر معرفی و ثبت‌نام شده‌اند به معاونت عمرانی استانداری معرفی کند.

شهرداری خانوارهای حاشیه‌نشین تبریز را برای سکونت در مسکن مهر معرفی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد اشرف‌نیا ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی به منظور برخی از مسائل و مشکلات شهری تبریز تشکیل شد، اظهار کرد: بیش از دو هزار و 500 هکتار از محدوده شهر تبریز جزو طرح احیای بافت فرسوده به تصویب رسیده و وضعیت شهر تبریز در اجرای این طرح نسبت به سایر کلانشهرها بهتر است.

وی افزود: با این وجود وسعت بافت فرسوده تبریز زیاد است و باید کار بیشتری صورت گیرد.

اشرف‌نیا همچنین از شهرداری تبریز خواست خانوارهای واجد شرایط حاشیه شهر تبریز را که برای سکونت در مسکن مهر معرفی و ثبت‌نام شده‌اند به معاونت عمرانی استانداری معرفی کند.

در این دیدار که علیرضا نوین، شهردار تبریز نیز حضور داشتند، جواد ششگلانی، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز برخی از مشکلات شهری تبریز را مطرح کرد و همراهی و حمایت بیشتر دولت در جهت حل این مشکلات را خواستار شد.

طرح قطار شهری، طرح احیای بافت‌های فرسوده، ابلاغ طرح تفضیلی شهر تبریز، طرح میدان‌چایی، آبدار کردن مهرانه‌رود، الحاق چند روستای اطراف به محدوده شهری تبریز، صدور پروانه برای املاک قولنامه‌ای، مشکل حاشیه‌نشینی  از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول