اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در زمینه حفظ و نگهداری از باغات شهر

عملکرد شهرداری شیراز بررسی شد

خبرگزاری فارس: در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس، عملکرد شهرداری شیراز در زمینه حفظ و نگهداری از باغات شیراز بررسی شد.

عملکرد شهرداری شیراز بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، معاون برنامه‌ریزی استانداری فارس در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس اظهار داشت: بر اساس ماده 178 قانون برنامه پنجم توسعه کشور، شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان‌ها و کارگروه‌های تخصصی زیرمجموعه آن، تصمیم‌گیری، هدایت، هماهنگی و نظارت بر امور برنامه‌ریزی و بودجه استان‌ها را بر عهده دارند و برای تمرکززدایی و تفویض اختیار به استان‌ها ایجاد شده‌اند.

احمدعلی افکاری با تاکید بر این که شورای برنامه‌ریزی و توسعه، موتور محرکه توسعه استان است، افزود: عالی‌ترین تصمیم‌های استان برای حرکت به سمت رشد و توسعه باید در شورای برنامه‌ریزی و توسعه اتخاذ شود.

افکاری با اشاره به اینکه در قانون پنجم توسعه و در بودجه سنواتی، مواردی پیش‌بینی شده و ظرفیت‌هایی ایجاد شده است که اگر به خوبی استفاده شود عاملی برای تحرک و توسعه استان می‌شود، گفت: هدفمندی یارانه‌ها به عنوان یکی از طرح‌هایی که مسیر اقتصادی کشور را تغییر داد و به صورت ملی انجام شد، آثار متفاوت و فراوانی در بخش‌های گوناگون کشور داشته است که شناسایی این آثار و استفاده از آنها، می‌تواند بر سرعت توسعه این استان بیافزاید.

معاون برنامه‌ریزی استانداری فارس با تاکید بر اینکه کارگروه‌های تخصصی زیرمجموعه شورای برنامه‌ریزی و توسعه این استان باید به سمت شناسایی و فعال کردن ظرفیت‌های قانونی برای شتاب بخشیدن به توسعه فارس حرکت کنند، بیان کرد: کارگروه‌های تخصصی باید به وظایف قانونی خود توجه ویژه‌ای داشته باشند.

در این جلسه عملکرد شهرداری شیراز در زمینه حفظ و نگهداری از باغات شیراز و همچنین عملکرد کارگروه‌های تخصصی زیرمجموعه شورای برنامه‌ریزی و توسعه این استان در شش ماه نخست سال جاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول