اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر ساری:

شهرداری ساری در قالب بودجه پروژه تعریف کند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر ساری با بیان اینکه شهرداری باید در قالب بودجه تعیین شده، پروژه تعریف کند، گفت: برای ایجاد کانال یک میلیارد تومان در بودجه لحاظ شده در حالی که پروژه مورد نظر شهرداری 8 میلیارد تومان هزینه دارد.

شهرداری ساری در قالب بودجه پروژه تعریف کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، فرامرز نقیبی شامگاه امروز در جلسه علنی شورا اظهار داشت:  بستر جذب سرمایه‌گذار در ساری فراهم است.

وی ادامه داد: شهردار حرکت‌های خوبی برای جذب سرمایه‌گذار آغاز کرده و امیدواریم منتج به نتیجه شود.

نقیبی با بیان اینکه رسانه‌ها در این مسیر به شهرداری کمک کنند، متذکر شد: دلهره‌ای که تاکنون برای سرمایه‌گذاران وجود دارد و نتوانستند به ساری بیایند، باید برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه نگرانی‌هایی برای کلان شهر محسوب شدن ساری وجود داشت و در این میان از شهرهای دیگری نام برده بودند، تصریح کرد: ساری به عنوان مرکز استان اولویت کلان‌شهر شدن را دارد.

نقیبی با بیان اینکه ایراد فرمانداری به مصوبات شورا نیست، افزود: ایراد به پیشنهادات شهرداری است.

وی درباره ایجاد کانال برای مهار آب‌گرفتگی در سطح شهر اظهار داشت: در این پروژه نمی‌توان بر کمک‌های دولتی حساب کرد.

نقیبی با بیان اینکه اکنون در ماه هفتم ادارات هنوز ریالی بودجه دولتی دریافت نکرده‌اند، یادآور شد: وضعیت شهرداری به گونه‌ای نیست که بتواند پروژه جدید تعریف کند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری هر زمان که بودجه داشت می‌تواند این پروژه را اجرا کند، افزود: شهرداری در این پروژه اصلا روی کمک‌های دولت حساب نکند.

رئیس شورای شهر ساری با بیان اینکه شهرداری باید در قالب بودجه تعیین شده، پروژه تعریف کند، اذعان کرد: برای ایجاد کانال یک میلیارد تومان در بودجه لحاظ شده در حالی که پروژه مورد نظر شهرداری 8 میلیارد تومان هزینه دارد.

وی با اشاره به اینکه قرار بود تا 15 شهریور 4 میلیارد تومان از محل حوادث غیرمترقبه به شهرداری اختصاص یابد، گفت: این مبلغ هنوز اختصاص نیافته است.

نقیبی ادامه داد: اگر وزیر اقتصاد برای زباله اعتبار اختصاص داد از محل درآمدهای مازاد بود و نباید به حساب کمک دولتی گذاشت.

وی با اشاره به اینکه شهرداری با مقدار پولی که در بودجه دیده شده نسبت به اجرای این پروژه اقدام کند، گفت: در صورت تامین اعتبار دولتی، احداث کانال بدون مانع است.

رئیس شورای شهر ساری خاطرنشان کرد: در شروع به کار شهردار جدید اعلام کردم که شهرداری به اندازه درآمدهایی که دارد، هزینه کند.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول