اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اردبیل:

50 میلیارد تومان اعتبار دولتی تنها به شهرداری اردبیل تعلق ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر اردبیل گفت: همه 50 میلیارد تومان اعتبار دولتی برای شهرداری‌ها، تعلق به اردبیل ندارد.

50 میلیارد تومان اعتبار دولتی تنها به شهرداری اردبیل تعلق ندارد

حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری در حاشیه جلسه شورای شهر اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: تاکنون نامه تخصیص اعتبار 50 میلیارد تومان برای شوراهای شهر ابلاغ نشده است.

وی افزود: این نهایت بی‌انصافی است که عده‌ای شایعه کنند که شورا و شهردار با اعتبار تزریق شده 50 میلیارد تومان و یا کمک جذب شده از سوی نمایندگان استان اردبیل در مجلس کار عمرانی و اجرایی می‌کنند، در حالی که از 50 میلیارد تومان در صورت تخصیص تنها بخشی از آن به شهرداری اردبیل اختصاص می‌یابد.

این مسئول به فشارها و مراجعات مکرر پیمانکاران و ضرورت پرداخت بدهی آنها اشاره کرد و ابراز داشت: گرانی‌های اخیر نه تنها قدرت روحی و خرید مردم را تضعیف کرده بلکه دست و بال شهرداری را نیز بسته است و ما تنها به دادن وعده به پیمانکاران بسنده کردیم و انتظار داریم با تامین کمک‌های دولتی به شهرداری اردبیل زمینه دلسردی و ناامیدی برای پیمانکاران پیش نیاید.

شورا و شهرداری در سایه همدلی نمره قبولی گرفتند

عضو شورای شهر اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: ورودی‌های شهر و برخی آشفتگی‌های گذشته ترمیم و اصلاح شده و چهره شهر به ویژه در کمربندی و ورودی‌ها شکل آراسته به خود گرفته است.

این مسئول تصریح کرد: امروز همه اذعان دارند اردبیل در مسیر توسعه واقعی قرار گرفته است و در این فضای رو به جلو دیگر شایسته نیست عده‌ای با خیال خام خود بخواهند شورا و شهرداری را تخطئه کنند.

سرداری انکار ارتباط و همکاری متقابل شورا و شهرداری را امری خلاف واقع توصیف کرد و ابراز داشت: برخی نغمه‌های نامبارکی شنیده می‌شود که کارهای انجام شده را تنها به شهرداری یا شورا نسبت می‌دهند در حالی که ما در آستانه انتخابات بدون سیاسی‌کاری اعلام می‌کنیم شهرداری و شورا با تعامل و بدون دریافت ریالی اعتبار دولتی و حمایت نمایندگان کارها را به پیش می‌برد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول