اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ارشد نظامی ارتش در استان‌های یزد، اصفهان و چهارمحال و بختیاری:

ارتش در رینگ چهارم ترافیکی اصفهان با شهرداری تعامل می‌کند

خبرگزاری فارس: ارشد نظامی ارتش در استان‌های یزد، اصفهان و چهارمحال و بختیاری گفت: ارتش در رینگ چهارم ترافیکی شهر اصفهان با شهرداری تعامل می‌کند.

ارتش در رینگ چهارم ترافیکی اصفهان با شهرداری تعامل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امیرنظام اکبری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تعامل ارتش با شهرداری در مورد پروژه‌های شهری از جمله پروژه همت اظهار کرد: این پروژه با همکاری ارتش آغاز به کار و رهاسازی و در نهایت افتتاح شد.

وی اضافه کرد: در ارتش باید از نظر امنیتی تمام ملزومات رعایت شود که در این خصوص جلساتی در روزهای قبل از افتتاح گذاشته و مشکلات رفع شد.

ارشد نظامی ارتش در استان‌های یزد، اصفهان و چهارمحال و بختیاری از همکاری ارتش در مورد پروژه مشترک در رینگ چهارم خبر داد و افزود: نقاطی از اراضی ارتش در رینگ چهارم قرار گرفته است که می‌تواند گره ترافیکی شهر را باز کند.

وی افزود: احداث خیابان کمکی در مجاورت فروشگاه اتکای اصفهان یکی از پروژه‌هایی است که با همکاری ارتش و شهرداری در آینده‌ای نزدیک با دریافت تاییدیه‌های لازم محقق می‌شود.

ارشد نظامی ارتش در استان‌های یزد، اصفهان و چهارمحال و بختیاری در مورد خروج پادگان‌ها از شهرها گفت: هر پادگانی به خارج شهر نمی‌رود و تبصره‌ای هم وجود دارد که برخی از پادگان‌ها از شهر خارج نشوند چرا که برخی از آنها فقط مرکز آموزشی برای اجرایی‌کردن نیرو در سایر پادگان‌ها هستند.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول