اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی اردکان خبر داد‌

دستگیری 197 سارق و توزیع‌کننده موادمخدر در اردکان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان اردکان از شناسایی و دستگیری 197 سارق و توزیع کننده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

دستگیری 197 سارق و توزیع‌کننده موادمخدر در اردکان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، سرهنگ محمدعلی افشاری ظهر امروز در مراسم ویژه نیروی انتظامی در این شهرستان از دستگیری 164 سارق و 33 توزیع کننده مواد مخدر در یک سال اخیر خبر داد و اظهار داشت: فعالیت‌های نیروی انتظامی در شناسایی و برخورد جدی با این دو گروه از مجرمان تشدید شده است.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان خدوم ناجا در برقراری نظم، امنیت و آرامش در جامعه بیان داشت: بیش از 40 برنامه در هفته ناجا در شهرستان اردکان برگزار می‌شود که برگزاری پیاده‌روی خانوادگی، مسابقات ورزشی ویژه کارکنان، مانور شهری موتورسواران قانونمند، جشنواره فرهنگی کارکنان، نشست‌های علمی تخصصی در مراکز آموزش عالی، تشکیل جلسلات توجیه سیاسی و بصیرت دینی برای خانواده کارکنان از جمله برنامه‌های نیروی انتظامی شهرستان اردکان در هفته ناجاست.

وی ادامه داد: همچنین نمایش اقتدار و توان عملیات انتظامی یگان ویژه پاسداران،همایش کوهپیمایی و پیاده‌روی کارکنان و خانواده‌های آنان و رژه موتوری در سطح شهر نیز از جمله فعالیت‌ها و برنامه‌های نیروی انتظامی شهرستان اردکان در هفته ناجاست.

افشاری عنوان کرد: در یک سال اخیر 43 نفر در ارتباط با قاچاق کالا، 647 نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز، 164 نفر سارق، 241 نفر معتاد خیابانی و بزهکار، 33 نفر توزیع کننده مواد مخدر توسط ماموران نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر شده‌اند.

افشاری ادامه داد: در این راستا 92 کیلوگرم انواع مواد مخدر و 16 هزار نخ سیگار کشف شده و 644 خودرو و هزار و 922 دستگاه موتورسیکلت غیرمجاز نیز توقیف شده است.

به گزارش فارس، در نخستین روز از هفته نیروی انتظامی، صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و نظامی در مقر فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان اردکان برگزار شد.

برگزاری رژه موتوری و اهدای خون کارکنان نیروی انتظامی از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول