اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور استان البرز خبر داد

آمادگی پلیس راهور برای خدمات‌رسانی به مسافران تابستانی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور البرز با اشاره به آغاز موج دوم سفرهای تابستانی مردم گفت: ماموران پلیس آماده خدمات‌رسانی به مردم و مسافران هستند.

آمادگی پلیس راهور برای خدمات‌رسانی به مسافران تابستانی

حبیب‌الله کمالوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: همان طور که پیش‌بینی می‌کردیم، پس از پایان ماه مبارک رمضان موج تازه‌ای از انجام سفرهای میان استانی در کشور آغاز شده است.

وی تصریح کرد: به همین دلیل طی روزهای اخیر شاهد بودیم که میزان تردد خودروها در محورهای اصلی استان البرز به ویژه جاده چالوس و آزادراه کرج – قزوین و همچنین تهران – کرج رشد چشم‌گیری داشته است.

* احتمال افزایش مسافرت‌های تابستانی از هفتم شهریور ماه

رئیس پلیس راهور استان البرز با اشاره به تعطیلی پایتخت در روزهای هفتم تا یازدهم شهریور ماه سال جاری به دلیل برگزاری اجلاس جنبش غیر متعهدها به میزبانی تهران گفت: بر اساس برآوردها و پیش‌بینی‌های صورت گرفته در این مدت بر تعداد مسافرت‌های تابستانی افزوده می‌شود.

کمالوند بیان داشت: علت این امر وجود محورهای مهمی چون جاده چالوس و آزادراه قزوین است که استان تهران را به استان‌های شمالی و غربی کشور متصل کرده و مردم پایتخت برای رسیدن به این مناطق باید از استان البرز عبور کنند.

وی ادامه داد: بنابراین برنامه‌ریزی لازم برای خدمات‌رسانی به مسافران تابستانی در استان البرز انجام شده و از هم اکنون آمادگی کامل برای تحقق این مهم وجود دارد.

این مسئول افزود: بر اساس طرحی که در دست اجرا داریم، از ابتدای شهریور تا آغاز فصل تحصیلی جدید تمام ماموران در آماده‌باش بوده و تعداد ماموران مستقر در جاده‌ها و محورهای اصلی نیز افزایش می‌یابد.

کمالوند افزود: پیش‌بینی ما این است که در این یک ماه تعداد مسافرت‌ها در حدود مسافرت‌های نوروزی بوده و به همین دلیل ماموران پلیس راهور با جدیت بیشتر به انجام وظیفه می‌پردازند.

* لزوم رعایت قانون از سوی رانندگان برای کاهش خسارات جانی

وی در پاسخ به این پرسش که چه اقداماتی برای کاهش تصادفات جاده‌ای و به طبع آن کاهش خسارات جانی و مالی در استان البرز صورت گرفته؟ گفت: این موضوع به تنهایی در حوزه اختیارات و وظائف پلیس راهور نیست، اما ما در حد امکان و توانایی تلاش بسیاری برای اجرای قانون از سوی رانندگان داشته و خواهیم داشت.

رئیس پلیس راهور استان البرز متذکر شد: اگر مردم در زمان رانندگی به قانون احترام گذاشته و با ماموران پلیس همکاری کنند، بخش مهمی از تصادفات جاده‌ای رخ نمی‌دهد.

کمالوند در پایان اذعان داشت: همچنین با اقداماتی که در حوزه ایمن‌سازی راه‌های استان البرز در دست انجام است، امیدواریم به مانند مسافرت‌های نوروزی در ابتدای سال 91 شاهد کاهش میزان تصادفات و خسارات ناشی از آن باشیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول