اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با سردادن شعار «لبیک یا رسول‌الله»

مردم جیرفت حرمت‌شکنی به ساحت پیامبر (ص) را محکوم کردند

خبرگزاری فارس: مردم شهرستان جیرفت در محکومیت ساخت و پخش فیلم موهن علیه پیامبر اکرم (ص) راهپیمایی اعتراض‌آمیز برگزار و انزجار خود را از حرمت‌شکنان به ساحت پیامبر (ص) اعلام کردند.

مردم جیرفت حرمت‌شکنی به ساحت پیامبر (ص) را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، مردم این شهرستان صبح امروز علیه ساخت و پخش فیلم موهن درباره پیامبر اکرم (ص) راهپیمایی اعتراض‌آمیز برگزار و انزجار خود را از حرمت‌شکنان به ساحت پیامبر اعلام کردند.

این آیین که با حضور همه اقشار مختلف، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و مسئولان محلی برگزار شد، دانش‌آموزان و دانشجویان حضور پرشور داشتند و با سر دادن شعار لبیک یا رسول‌الله بیزاری خود از این اقدام ننگین کفر و استکبار را اعلام کردند.

بازاریان و اصناف نیز همراه با سایر مسئولان و کارکنان این شهرستان با تعطیلی بازار در این راهپیمایی حضور داشتند.

یکی از شرکت کنندگان در این راهپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: جوانان ما با حضور پررنگ خود در این آیین به آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در همه عرصه‌ها گوش به فرمان ولایت هستند.

سیدقاسم تقاعدیان یکی از بازاریان جیرفت نیز اظهار داشت: دشمنان اسلام به دنبال آن هستند که با توهین به مقدسات ما این ارزش‌ها را کم‌رنگ جلوه دهند که این اقدام زشت نشان دهنده ضعف روز‌افزون آنها است.

وی افزود: این اقدام موهن سبب اتحاد مسلمانان شد و استکبار از این اقدام ننگین نتیجه عکس گرفت و این انسجام نابودی دشمن را نزدیکتر می‌کند.

در پایان راهپیمایی اعتراض‌آمیز علیه توهین به پیامبر اکرم (ص) قطعنامه‌ای در محکومیت این اقدام قرائت شد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول