اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

جسارت به پیامبر (ص) جسارت به همه رسولان الهی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: جسارت به قرآن، جسارت به همه کتب آسمانی و جسارت به پیامبر اعظم (ص) جسارت به همه پیامبران الهی است.

جسارت به پیامبر (ص) جسارت به همه رسولان الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی پیش از ظهر امروز در جمع مردم بافت به مناسبت اعتراض به هتک حرمت پیامبر (ص) اظهار داشت: جسارت به قرآن، جسارت به همه کتب آسمانی و جسارت به پیامبر اعظم (ص) جسارت به همه پیامبران الهی است.

وی افزود: کسی که به رسول خدا توهین کند در واقع به خدا توهین کرده و چنین فردی در واقع هیچ دینی ندارد و این بالاترین گناه است.

ابراهیمی ابراز داشت: امام خمینی (ره) می‌فرمایند «اگر آمریکا در مقابل دین ما بایستد ما در مقابل تمام دنیای آنها خواهیم ایستاد».

وی گفت: استکبار جهانی به محبوب دل ما اهانت کرده‌ و همه مسلمانان جهان به خروش آمده‌اند و این خشمی مقدس است، خداوند در قرآن‌ به پیامبر اسلام می‌فرماید «کسانی که مسلمان و با پیامبر اسلام هستند، نسبت به کافران شدید و محکم باشند» و ما هم امروز جمع شده‌ایم تا انزجار، نفرت و شدت خودمان را نسبت به آمریکا و استکبار جهانی و صهیونیست داشته باشیم.

ابراهیمی اذعان داشت: تا زمانی که ما مسلمانان پیرو اسلام ناب محمدی (ص) هستند، استکبار جهانی دشمن ماست و با ما کینه دارد.

وی خاطرنشان کرد: امروز آمریکایی‌ها و استکبار جهانی از ما راضی نمی‌شوند، مگر اینکه ما بگوییم «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر صهیونیست» غلط بوده و انقلاب و اسلام بیهوده است و مملکت را دو دستی تقدیم آنها کنیم.

وی افزود: اما ما تا نفس در بدن داریم و زنده هستیم، دست از اسلام و انقلاب بر نمی‌داریم، ما پیرو امام خمینی (ره) و خلف صالح ایشان هستیم و تا آخرین قطره خون از اسلام، پیامبر اسلام و رهبری و انقلاب اسلامی دفاع می‌کنیم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول