اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گیلان:

خشم مسلمانان از اهانت به پیامبر (ص) خاموش نمی‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گیلان گفت: خشم ملت‌های مسلمان و آزاده جهان از اهانت به رسول‌الله (ص) هرگز خاموش نمی‌شود.

خشم مسلمانان از اهانت به پیامبر (ص) خاموش نمی‌شود

سبحان‌الله علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه توهین، توحش، نگاه ابزاری به اعتقادها و اندیشه‌های بشری از ویژگی‌های صهیونیسم جهانی است، اظهار کرد: خشم ملت‌های مسلمان در ‌هتک حرمت به رسول رحمت و مهربانی هرگز خاموش نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه پشت پرده فیلم موهن را شیطان بزرگ و فرزند ناخلفش رژیم صهیونیستی مدیریت می‌کند، افزود: سیاست غلط آمریکا در توهین به خاتم پیامبران با اسپانسری فیلمی موهن، شکست و انزوای بیش از پیش شیطان بزرگ را در پی داشته است.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گیلان اهانت به پیامبر (ص) را نشانه عجز، ناتوانی و بدبختی دشمنان اسلام دانست.

وی با تاکید بر اینکه در اسلام ناب محمدی(ص) توهین به ادیان مختلف جایز نیست، گفت: ادیان و پیامبران الهی برای هدایت بشر به طرف انسانیت از طرف خدا نائل به رسالت شده‌اند و مسلمانان توهین به هیچ دینی را جایز نمی‌دانند و با بیداری و بصریت کامل آن را محکوم می‌کنند.

علیپور آمریکا و رژیم صهیونیستی را عاملان فتنه و نفاق در دنیا معرفی کرد و ادامه داد: امروز دشمنان اسلام باید بدانند که پاسخ هرگونه اهانت به مقدسات دینی و اسلامی را به سختی از طرف ملت قهرمان و آزاده ایران می‌بینند.

این مسئول به اقدام موهن فیلم‌ساز آمریکایی در توهین به پیامبر بزرگ اسلام (ص) اشاره کرد و افزود: این موضوع پروژه مشترک آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی بوده که برای ایجاد اختلاف و تفرقه بین ادیان مختلف در دنیا به انجام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه هیچ تحریمی نمی‌تواند جلوی پیشرفت ایران را بگیرد، افزود: تحریم‌ها زمینه پیشرفت کشور را فراهم می‌کند.

استاد دانشگاه‌های گیلان با تاکید بر اینکه اهانت به پیامبر (ص) قلب مسلمانان را جریحه‌دار کرد، افزود: این اقدام ابلهانه شیطان بزرگ به دستور صهیونیسم بین‌الملل هیچ تاثیری بر قداست نبی مکرم اسلام نداشت بلکه با اتحاد میلیون‌ها مسلمان مواجه شد.

وی تصریح کرد: امروز در تمام نقاط جهان شاهد گسترش دین مبین اسلامی هستیم و این مهم بیانگر اوج اسلام‌خواهی و استکبارستیزی ملت‌های بیدار در سراسر جهان است.

علیپور متهم اصلی ساخت فیلم موهن را آمریکا، رژیم صهیونیستی و غرب دانست و تصریح کرد:‌ وظیفه تمام مسلمانان این است که امکانات خود را علیه شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار به کار بگیریم.

ا‌نتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول