اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تجمع در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت

دانشگاهیان واحد آزاد رشت اهانت به پیامبر را محکوم کردند

خبرگزاری فارس: دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در محکومیت اهانت به پیامبر گرامی اسلام (ص) تجمع کردند.

دانشگاهیان واحد آزاد رشت اهانت به پیامبر را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رئیس دفتر نهاد نمایندگی دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان ظهر امروز در جمع دانشگاهیان تجمع کننده در محیط واحد رشت با اشاره به اینکه تولید فیلم موهن یکی از پروژه‌های اسلام ستیزی دشمنان اسلام است، اظهار کرد: امروز غرب در پروژه اسلام‌هراسی خود پیامبر اکرم (ص) را مورد هدف خود قرار داده است.

حجت‌الاسلام علی کریمیان با بیان اینکه غرب اسلام را در نقطه مقابل منافع خود می‌داند افزود: دشمن بداند که زمان مبارزه اندیشه‌های سخت‌افزاری علیه اندیشه‌های اسلامی گذشته است. 

وی برخی از راهبردهای پروژه اسلام‌هراسی دشمن را برشمرد و گفت: دادن نسبت‌های ناروا به پیامبر (ص) و مسلمانان از جمله برنامه‌های دشمن در اجرای پروژه اسلام‌هراسی است.

این مسئول با بیان اینکه امروز دنیا در حال گذر از یک پیچ جدی است، تصریح کرد: معادله آینده تاریخ به شدت گذر این پیچ تاریخی وابسته است.

وی هوشیاری و بیداری مردم را یک ضرورت خواند و افزود: اهانت کنندگان به پیامبر اسلام (ص) نشانه عجز و ناتوانی آنها است.

به گزارش فارس، در این تجمع دانشجویان با سردادن شعارهای «لبیک یا رسول‌الله»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر صهیونیسم»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر فرانسه»، خشم و نفرت خود را به نمایش گذاشتند.

در این تجمع بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس نیز توسط یکی از فعالان دانشجویی قرائت شد.

در بخش‌هایی از این بیانیه آمده است: در حالی که بیش از 1.5 میلیارد مسلمان و آزادیخواه جهان هنوز داغ جراحت اهانت به معجزه بزرگ پیامبر (ص) و کشتار و غارت بی‌رحمانه مسلمانان مظلوم و بی‌گناه در فلسطین، بحرین، افغانستان، عراق، سوریه، پاکستان و... را بر دل دارند، این بار شاهد گستاخی و هتاکی بی‌شرمانه دیگری از عوامل آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی نسبت به ساحت مقدس آخرین پیامبر آسمانی حضرت محمد (ص) هستیم.

در بخش‌های دیگری از این بیانیه ذکر شده است: استکبار جهانی که در پشت سیاست‌های کثیف اسلام ستیزی خود آرزوی نفاق بین مسلمانان و ایجاد تقابل بین اسلام و پیروان دیگر پیامبران اللهی را در سر می‌پروراند هرگز از گذشته نکبت بار خود مانند ماجرای سلمان رشدی درس عبرت نگرفت و نفهمید توهین به مقدسات اسلامی به کوری چشم استکبار صفوف مسلمانان را فشرده‌تر و اتحاد جامعه اسلامی را قوی‌تر می‌کند.

این بیانیه می‌افزاید: اساتید، کارکنان، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با عرض تسلیت به محضر حضرت ولی عصر (عج) و رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای و تمام مسلمانان جهان با انزجار از حامیان و سازندگان این اقدام‌های غیر اخلاقی و غیر انسانی مدعیان حقوق بشر بر یکپارچگی و همدلی مسلمانان به ویژه جامعه دانشگاهی تاکید می‌کنیم و یقین داریم ایجاد چنین سیاست‌هایی نه تنها بر وحدت امت اسلامی خدشه‌ای وارد نمی‌کند بلکه با بصیرت و بیداری زمینه فرو پاشی پایه‌های سست و پوشالی استکبار جهانی را فراهم می‌کند.

در این تجمع کارکنان دفتر نهاد رهبری دانشگاه‌های آزاد گیلان، آموزشکده سما واحد رشت، سازمان بسیج دانشجویی گیلان، سازمان بسیج دانشجویی گیلان، واحد علوم و تحقیقات، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت حضور داشتند.

برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف، مراسم مداحی و به آتش کشیدن پرچم آمریکا و صهیونیسم از دیگر برنامه‌های این تجمع بوده است.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول