اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک سال گذشته صورت گرفته است

کشف بیش از 320 میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان دیلم

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: در یک سال گذشته بیش از 320 میلیارد ریال کالای قاچاق در سطح این شهرستان کشف شده است.

کشف بیش از 320 میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان دیلم

ابراهیم عرب‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر از کشف کالای قاچاق به ارزش 320 میلیارد و 254 میلیون ریال از ابتدای مهر ماه سال گذشته تاکنون خبر داد و افزود: پلیس در این راستا 158 دستگاه خودرو و 37 دستگاه قایق را شناسایی و توقیف کرده است.

عرب‌زاده در ادامه به عملکرد پلیس راهور این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: ماموران راهنمایی و رانندگی شهرستان دیلم در مدت مذکور یک هزار و 729 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف را شناسایی و توقیف و تعداد 15 هزار و 850 مورد تخلف را کنترل کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم تعداد افراد دستگیر شده توسط پلیس آگاهی این شهرستان را 115 نفر برشمرد و تصریح کرد: ماموران آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان دیلم در عملیات‌های مختلف شبانه‌روزی در راستای سرقت، 134 مورد سرقت را کشف کرده‌اند.

عرب‌زاده مبارزه با محصولات ضد فرهنگی را در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بسیار مهم و لازم دانست و گفت:‌ پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان دیلم طی یک سال گذشته بیش از سه هزار گیرنده و تجهیزات ماهواره‌ای و 60 هزار محصولات ضد فرهنگی و مشروبات الکلی کشف و ضبط کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم در پایان از دستگیری 80 نفر توزیع‌کننده مواد مخدر و توقیف 25 دستگاه خودرو و موتورسیکلت حامل مواد مخدر در سطح این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول