اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته گذشته

160 هزار لیتر سوخت قاچاق در خوزستان کشف شد

خبرگزاری فارس: فرمانده مرزبانی خوزستان از کشف بیش از 160 هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای آبی استان خبر داد.

160 هزار لیتر سوخت قاچاق در خوزستان کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خوزستان حمید هداوند اظهار کرد: در اجرای طرح‌های مختلف و تقویت گشتی‌ها، مأموران پایگاه‌های دریابانی آبادان و ماهشهر با اجرای چندین مرحله عملیات زمینی و آبی موفق به شناسایی قاچاقچیان و توقیف این مقدار سوخت قاچاق شدند.

وی با بیان اینکه متهمان برای تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحول داده شدند، افزود: از شهروندان خوزستانی درخواست می‌شود در صورت داشتن هر گونه اطلاع از محل دپو سوخت قاچاق و یا افرادی که در قاچاق سوخت همکاری دارند مراتب را به پلیس منعکس کنند.

عضو شورای تامین استان همچنین با اشاره به کشف بیش از سه کیلوگرم حشیش در یک فروند قایق صیادی در اروندکنار، عنوان کرد: پرونده مقدماتی در این زمینه تشکیل شده و متهم به همراه مواد مخدر کشف شده به مراجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده مرزبانی خوزستان در ادامه خاطر نشان کرد: در هفته گذشته در راستای اجرای طرح یاسر یک، شش قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.

هداوند گفت: مرزبانان این استان با اقتدار کامل و تمام قوا با مخلان نظم که به طرق مختلف قصد ضربه زدن به اقتصاد و امنیت کشور را دارند برخورد و متجاوزان مرزی نیز بدانند تجاوز به خاک جمهوری اسلامی با واکنش سریع و کوبنده مرزبانان بی‌پاسخ نخواهند ماند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول