اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی زرندیه:

محموله قاچاق 3 میلیارد ریالی در زرندیه کشف شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه از کشف محموله قاچاق 3 میلیارد ریالی در این شهرستان خبر داد.

محموله قاچاق 3 میلیارد ریالی در زرندیه کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی داوود کاظمی گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان زرندیه یک محموله کالای قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال از یک دستگاه کامیون کشف شد.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در راستای تشدید و مبارزه جدی و همه جانبه با قاچاق کالا کلیه محورهای مواصلاتی شهرستان را تحت کنترل قرار دادند که در همین راستا ماموران پلیس آگاهی هنگام گشت‌زنی در محور اتوبان تهران ساوه یک دستگاه خودرو خاور مظنون به حمل کالای قاچاق را متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه ادامه داد: در بازرسی از کامیون فوق یک محموله کالای قاچاق شامل لوازم صوتی و تصویری، لوازم آرایشی و بهداشتی البسه و لوازم خانگی به ارزش تقریبی 3 میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک نیز از دستگیری کیف‌قاپ سابقه‌دار در اراک خبر داد.

بر اساس این گزارش مصطفی ویسمه‌ای اظهار داشت: با وقوع چند فقره کیف‌قاپی در سطح شهرستان اکیپی از ماموران پلیس آگاهی شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار خود قرار دادند و اقدامات اطلاعاتی را آغاز کردند.

وی گفت: با اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران و به کارگیری گشت‌های محسوس و نامحسوس در نقاط آلوده و اطراف بانک‌ها و مراکز خرید در نهایت فردی که اقدام به کیف‌قاپی در خیابان جنت می‌کرد بلافاصله در کمین ماموران قرار گرفت و به دام افتاد.

وی افزود: سارق در حالی که یک عدد کیف زنانه در دست داشت دستگیر و به کلانتری منتقل شد که در بازجویی‌های به عمل آمده به 4 فقره کیف‌قاپی اعتراف و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول