اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی تویسرکان خبر داد

افزایش 50 درصدی انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر در تویسرکان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی تویسرکان از رشد 50 درصدی انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر در شش ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در شهرستان تویسرکان خبر داد.

افزایش 50 درصدی انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، مظاهر کاظمی پیش از ظهر امروز در جمع مأموران نیروی انتظامی در محل اداره این نهاد در شهرستان با تبریک هفته ناجا، شعار این ایام را «سرمایه اجتماعی، اساس اقتدار ما» عنوان کرد و اظهار داشت: نامگذاری هفته پیش رو به مضمون «سرمایه اجتماعی، اساس اقتدار ما» بیانگر نقش بنیادی و مهم مسائل اجتماعی در ایجاد، برقراری و پیشبرد امنیت در حوزه‌های متفاوت است.

وی سرمایه هر یگان به ویژه نیروهای مسلح را در سه محور تعریف کرد و ادامه داد: مؤلفه مادی، پشتیبانی‌کننده، نیروی انسانی کارآمد پیش‌برنده اهداف و مأموریت‌ها در حیطه مسئولیت و سومین رکن و اساس محوری و تکمیل‌کننده مثلث کاری نیروی انتظامی سرمایه اجتماعی است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تویسرکان با تأکید بر اینکه سرمایه اجتماعی بزرگ‌ترین سرمایه نیروی انتظامی است، تأکید کرد: نیروی انتظامی در مدت 10 سال گذشته تا به امروز با تشکیل معاونت اجتماعی و مشارکت دادن مردم در بحث برقراری امنیت موفق شده جایگاه اجتماعی خوبی را در بین مردم پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه مشارکت مردم به عنوان سرمایه‌های اجتماعی در رشد و توسعه امنیت همه‌جانبه با این نهاد راهبردی‌ترین راهکار کاهش ناهنجاری‌ در سطح جامعه محسوب می‌شود، تصریح کرد: هم‌یاری و مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف نیروی انتظامی در پیشبرد اهداف و مأموریت‌های حوزه مسئولیتی در جای جای شهرستان و در لحظات بسیار مهم و تأثیرگذار قابل تقدیر است.

کاظمی افزود: ما افتخار می‌کنیم که مردم با مشارکت در مسائل اجتماعی یاریگر و پشتیبان نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی هستند و امیدواریم این تعامل دوسویه بسترساز جامعه‌ای عاری از بزه و خطا داشته باشیم.

وی وضعیت امنیت حاکم بر شهرستان تویسرکان را مطلوب ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: با مشارکت اجتماعی و تعامل مردم و دستگاه‌های مرتبط با نیروی انتظامی امروز امنیتی در شأن و منزلت مردم در شهرستان تویسرکان برقرار است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تویسرکان در خصوص عملکرد شش ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیروی انتظامی تویسرکان گفت: با همکاری بخشدار و شوراهای شهر و روستا وقوع نزاع دسته‌جمعی 40 درصد، نزاع فردی پنج درصد و وقوع سرقت‌ها 27.5 درصد در سطح شهرستان کاهش جرائم داشتیم. 

وی افزود: چاقوکشی و قمه‌کشی در شش ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 66 درصد و وقوع جرائمی چون آتش‌سوزی عمدی پنج درصد کاهش یافته است.

کاظمی در پایان سخنانش اضافه کرد: کشف مواد مخدر صنعتی و سنتی 15 درصد، سایر انواع مواد مخدر از نوع گراس 100 درصد، سلاح و مهمات 150 درصد و انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر 50 درصد افزایش رشد را در عملکرد این نهاد نشان می‌دهد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول