اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اندیمشک در مجلس:

طرح جامع فاضلاب اندیمشک هرچه سریع‌تر اجرا شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی خواستار سرعت اجرای پروژه طرح جامع فاضلاب شهرستان اندیمشک شد.

طرح جامع فاضلاب اندیمشک هرچه سریع‌تر اجرا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، صید عیسی دارایی شامگاه سه‌شنبه در مراسم کلنگ‌زنی طرح جامع فاضلاب شهرستان اندیمشک اظهار داشت: اجرای سریع این پروژه باید مدنظر مجری طرح باشد و باید به نحوی اقدام کرد تا کمترین نارضایتی برای مردم به وجود آید.

وی افزود: وضعیت بودجه شهرستان اندیمشک در سال‌های گذشته خوب نبود اما امسال بودجه‌های زیادی در زمینه توسعه و کارهای عمرانی خدماتی به این شهرستان اختصاص داده شده است.

دارایی ضمن انتقاد از عملکرد برخی مسئولان در برخی مسائل شهری گفت: وضعیت اندیمشک وضعیتی تأسف‌بار است و به دلیل ناهماهنگی برخی دستگاه‌ها در بحث گازرسانی، آب‌رسانی و اصلاح شبکه‌های فرسوده بسیاری از مناطق از وضعیت مناسبی نداریم و شهروندان از نظر آسفالت خیابان‌ها و دست‌اندازها با مشکلات جدی روبه‌رو هستند.

وی به شدت از بی‌برنامگی و عدم سازماندهی در شهرداری اندیمشک انتقاد کرد و گفت: شهرداری اندیمشک 700 پرسنل حقوق‌بگیر دارد اما متأسفانه در شهر که نگاه کنیم شاید 50 نفر از این کادر را مشاهده نخواهیم کرد و به دلیل عدم رسیدگی بسیاری از درخت‌های این شهر خشک و کانال‌های خیابان‌ها پر از زباله است.   

وی با بیان اینکه این طرح باید با برنامه‌ریزی دقیق پیش برود تا مشکلی بر مشکلات مردم افزوده نشود، گفت: اگر شرکت فاضلاب بخواهد این طرح جامع فاضلاب اندیمشک را طی پروسه‌ای چند ساله و با تأخیر به اجرا درآورد و در این میان عبور و مرور شهروندان اندیمشک را با مشکل مواجه کند ما ضمن تشکر از شما خواستار این هستیم که اصلاً اجرای این طرح را آغاز نکنید.

دارایی تأکید کرد: همه ما مسئولان خواهان این موضوع هستیم که با اجرای سریع‌تر این پروژه مردم اندیمشک طعم شیرین این کار را بچشند.

وی پیشنهاد داد : پیمانکار این پروژه برای موفقیت در این کار، باید اجرای این طرح، از حفر زمین و لوله‌گذاری گرفته تا آسفالت و شست‌وشوی خیابان‌ها را به صورت منطقه‌ای انجام دهد تا موجبات رضایت‌مندی مردم را فراهم آورد.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول