اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زابل خبر داد

پروژه فاضلاب زابل تا پایان دولت دهم به اتمام می‌رسد

خبرگزاری فارس: فرماندار زابل گفت: پروژه فاضلاب این شهرستان که جزو طرح‌های مهر ماندگار است باید تا پایان دولت دهم به اتمام رسد.

پروژه فاضلاب زابل تا پایان دولت دهم به اتمام می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حسین کیخا پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: فلسفه خدمت بر این است که یک مدیر یک روز بیاید و یک روز برود و یک فرصت به وی در این مدت داده می‌شود.

وی افزود: در سال 85 که فرماندار زابل شدم تلاش بر این شد که مدیران ادارات، دست به دست همدیگر دهند و برای خدمتگزاری به مردم تمام سعی و تلاش خود را انجام دهند.

فرماندار زابل به اقدامات انجام شده در مدت هفت سال خدمتش در زابل اشاره کرد و بیان داشت: سیمای زابل در تمام بخش‌ها قابل مقایسه نیست و تنها در دولت نهم و دهم 72 میلیارد تومان در بخش ساخت فضاهای آموزشی شهر و روستا هزینه شده است.

کیخا ادامه داد: دانشکده پرستاری با 300 دانشجو و با مجوز دانشگاه علوم پزشکی تأسیس شد که دو هزار و 300 دانشجو تا مقطع دکتری در آن تحصیل می‌کنند.

وی عنوان کرد: امروز خوشحال هستیم که شهرستان زابل با 27 هزار دانشجو به شهر دانشگاهی تبدیل شده و نمونه‌ای از خودباوری جوانان در سیستان است.

فرماندار زابل بیان کرد: در بخش برق 570 میلیارد تومان هزینه شده به طوری که امروز سیستان به جایی رسیده است که برق را به کشور همسایه افغانستان صادر می‌کند.

کیخا اضافه کرد: در بخش آب، برای لایروبی رودخانه هیرمند، بودجه مستقلی در نظر گرفته شده که برای لایروبی رودخانه در سال، 20 میلیارد تومان بودجه اختصاص داده شده است.

وی گفت: در بخش آبرسانی به شهرستان زابل و شهرهای مسیر آن نیز اعتباری بالغ بر 104 میلیارد تومان تا به این لحظه هزینه شده است.

فرماندار زابل ادامه داد: پروژه فاضلاب شهرستان زابل که جزو طرح‌های مهر ماندگار است تا دولت دهم باید به پایان برسد.

کیخا به اقدامات انجام شده در بحث راه‌ها اشاره کرد و افزود: در بحث راه‌ها، می‌توان ساخت بزرگراه زابل به زاهدان و زابل به زهک که جزو طرح‌های مهر ماندگار به شمار می‌روند، را نام برد.

وی یادآور شد: پیگیری تبدیل شهرک هامون به شهر که این کار صورت گرفت و همچنین شهرستان شدن هیرمند و جدایی آن از زابل از دیگر اقدامات این فرمانداری بوده است.

فرماندار زابل حضور معتمدین و ریش سفیدان را در جلسات مطلوب ارزیابی کرد و گفت: از ابتدا سعی شده تا در جلسات از حضور معتمدین و ریش سفیدان فعال استفاده کرده و با دعوت آنان به جلسه، از آنان مشاوره گرفته شود که آنها همیشه پشتیبان ما بوده‌اند.

کیخا خطاب به مسئولان افزود: پشتوانه این نظام، مردم هستند و مشکلات سیستان ریشه در تاریخ دارد.

وی بیان داشت: از استاندار سیستان و بلوچستان که با استعفای بنده موافقت کردند و همچنین از مردم عزیز سیستان که مرا در این هفت سال یاری کردند کمال تقدیر و تشکر را دارم و از آنها طلب حلالیت می‌کنم.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول