اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه حامیان ولایت مازندران خبر داد

معرفی مسئول جبهه حامیان ولایت چالوس

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه حامیان ولایت مازندران از معرفی رضوان باقری سجیرانی به عنوان مسئول جبهه حامیان ولایت شهرستان چالوس خبر داد.

معرفی مسئول جبهه حامیان ولایت چالوس

کوروش گرجی در حاشیه سفر به شهرستان میاندرود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میاندرود با اشاره به برگزاری جلسه هم‌اندیشی مسئولان جبهه حامیان ولایت استان مازندران در شهرستان چالوس بیان کرد: در این جلسه که به میزبانی جبهه حامیان ولایت غرب استان مازندران برگزار شد در مورد برنامه‌های آتی جبهه حامیان ولایت استان مازندران تصمیم‌گیری شد.

دبیر جبهه حامیان ولایت مازندران تصریح کرد: در حاشیه این برنامه، جلسات مشترک شورای مرکزی جبهه حامیان ولایت استان مازندران با مسئولان شورای شهرستان‌های استان برگزار شد که طی آن چالش‌ها و مسائل منطقه‌ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به اثرگذاری این جلسات، مقرر شد که این جلسات مشترک هر شش ماه یک‌بار برگزار شود.

این مسئول تصریح کرد: در حاشیه نشست دو روزه مسئولان همچنین با امام جمعه شهرستان نوشهر نیز دیداری داشتیم که در این دیدار گزارش کوتاهی از فعالیت جبهه حامیان ولایت استان به حجت‌الاسلام مشایخ ارائه شد.

گرجی گفت: در این نشست هم‌اندیشی رضوان باقری سجیرانی به عنوان مسئول شورای جبهه حامیان ولایت شهرستان چالوس انتخاب شد که ایشان دارای مدرک کارشناسی حقوق قضایی بوده و در حال حاضر کارشناس حقوقی استانداری تهران و شاور حقوقی شهرستان پیشواست.

دبیر جبهه حامیان ولایت استان مازندران افزود: باقری از بسیجیان فعال و از نیروهای ولایتی شهرستان چالوس است که با رایزنی‌های صورت گرفته با معتمدان و نیروهای ولایی این شهرستان، مسئولیت تشکیل شورای مرکزی جبهه حامیان ولایت شهرستان چالوس به وی واگذار شده است.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول