اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کردستان خبر داد

فعالیت 6 کانون جوانان پیرو ولایت در کردستان/ عضویت 2300 دانش‌آموز کانون‌های ولایت

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان از فعالیت شش کانون جوانان پیرو ولایت در این استان خبر داد.

فعالیت 6 کانون جوانان پیرو ولایت در کردستان/ عضویت 2300 دانش‌آموز کانون‌های ولایت

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قنبر موسی‌نژاد ظهر امروز در مراسم آغاز به‌کار فعالیت مجتمع فرهنگی تربیتی مرحوم آرامش در سنندج اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 17 هزار دانش‌آموز و دانشجو از خدمات مختلف تحصیلی، آموزشی و رفاهی کمیته امداد کردستان بهره‌مند هستند.

وی خاطرنشان کرد: 6 کانون جوانان پیرو ولایت با عضویت بیش از 2 هزار و 300 نفر از جوانان و نوجوانان این استان زیر نظر کمیته امداد امام خمینی(ره) فعالیت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان تصریح کرد: جدای از فعالیت کانون‌های جوانان پیرو ولایت، اردوگاه امام علی‌(ع) نیز هر ساله میزبان تعداد زیادی از دانش‌آموزان زیرپوشش این نهاد از سراسر کشور است.

به گفته موسی‌نژاد، اردوگاه امام علی(ع) از ابتدای امسال تاکنون میزبان 840 دانشجو و دانش‌آموز دختر زیرپوشش این نهاد مقدس از استان‌های ایلام، زنجان، قم، خوزستان، همدان، آذربایجان‌‌غربی و کردستان برای اجرای اردوهای تابستانی بوده است.

وی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی و هنری، اجرای نمایش، مسابقات ورزشی، بازدید از مراکز فرهنگی و تربیتی و برگزاری جلسات هم‌اندیشی از جمله برنامه‌های برگزار شده برای دانش‌آموزان شرکت‌کننده در اردوهای تابستانی کمیته امداد بوده ا‌ست.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، پاسخگویی به شبهات دینی و برگزاری جنگ شادی هم از دیگر برنامه‌های اجرا شده در اردوهای این نهاد است.

موسی‌نژاد در ادامه از مجتمع فرهنگی تربیتی و خوابگاهی مرحوم آرامش به عنوان یکی از مجهزترین مجتمع‌ها نام برد و گفت: این مجتمع هر ساله همزمان با آغاز شروع مدارس و دانشگاه‌ها فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی اضافه کرد: مجتمع آرامش با ظرفیت 80 نفر در سال تحصیلی گذشته میزبان بیش از 70 دانش‌آموز بود که 100 درصد آنها در امتحانات پایان سال قبول و 11 نفر نیز در کنکور سراسری امسال پذیرفته شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان تصریح کرد: در سال گذشته اعتباری بالغ بر 83 میلیون تومان در سرفصل‌های مختلف برای دانش‌آموزان حاضر در این مجتمع هزینه شد.

موسی‌نژاد در پایان گفت: امسال نیز مجتمع مرحوم آرامش میزبان 50 نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان زیرپوشش این نهاد است که بنا به دلایل مختلف قادر به ادامه تحصیل در محل سکونتشان نیستند.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول