اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیام مشترک عضو مجلس خبرگان و استاندار خراسان‌شمالی به مناسبت سفر رهبری:

چشمان مردم بصیر خراسان‌شمالی به مقام عظمای ولایت روشن خواهد شد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خراسان‌شمالی در مجلس خبرگان رهبری، امام جمعه بجنورد و استاندار خراسان‌شمالی در آستانه سفر مقام معظم رهبری به استان پیامی صادر کردند.

چشمان مردم بصیر خراسان‌شمالی به مقام عظمای ولایت روشن خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی و محمود احمدی‌بیغش در پیام خود آورده‌اند: سال‌هاست که مردم خطه شهیدپرور باب‌الرضا و گنجینه فرهنگ‌ها، اهالی ولایتمدار استان خراسان‌شمالی به انتظار طلوع خورشید ولایت در دیار خود و رؤیت روی محبوب و مراد خویش نشسته‌اند که اکنون به فضل الهی این آرزوی دیرینه محقق می‌شود.

در این پیام آمده است: چشمان مردم بصیر و پرشور استان به دیدار مقتدایشان، رهبر فرزانه انقلاب، مقام عظمای ولایت حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) روشن خواهد شد.

این پیام می‌افزاید: مردم بصیر خراسان‌شمالی با حضور حماسی، حیرت‌انگیز و سراسر شکوه خود، دیگر بار، تجدید بیعتی ناگسستنی با آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (رضوان ا... تعالی علیه) خواهند کرد.

این پیام تصریح می‌کند: مردم با این حضور بر استمرار پاسداری از خون مطهر شهدا در ظلّ رهبری حکیمانه با ولی خود پیمان می‌بندند که با لبیک به پیامبر اعظم (صل ا... علیه و آله وسلم) بر دهان یاوه‌گویان، صهیونیسم و استکبار جهانی و دشمنان دین خدا بکوبند و با تبعیت از ولی امر مسلمین جهان، اقتدار همه جانبه خود را به منصه ظهور برسانند.

در پایان این پیام آمده است: بی‌تردید، این سفر نورانی، منشاء نزول خیرات و برکات برای استان خراسان‌شمالی  و مردم غیور آن خواهد بود.

رواق منظر چشم من آشیانه توست          کرم نما و  فرودآ که خانه خانه توست

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول