اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه تاکید کرد

پشتیبان ولایتیم تا ظهور حضرت ولی عصر(عج)

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) همچنان پشتیبان ولایت هستیم و در محور ولایت حرکت می‌کنیم.

پشتیبان ولایتیم تا ظهور حضرت ولی عصر(عج)

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، صبح امروز مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور آیت‌الله شیخ مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، دادوش هاشمی، استاندار کرمانشاه و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی در محل فرماندهی نیروی انتظامی استان کرمانشاه برگزار شد.

هاشمی در این مراسم ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی بر تمامی غیرت‌مندان عرصه امنیت، گفت: انقلاب اسلامی ایران به برکت وجود نیروهای مسلح اعم از سپاه پاسداران، ارتش سرافراز و نیروهای انتظامی توانسته است از ابتدا تاکنون هرگونه تجاوز احتمالی از سوی دشمنان و معاندان نظام را پاسخ‌گو باشد.

وی با اشاره به اینکه روزهای هفته دفاع مقدس یادآور ایمان و فضلیت انسان‌هایی است که در راه خدا شهید شدند و دعوت حق را لبیک گفتند، افزود: به همت و تلاش رزمندگان اسلام همیشه سرافراز توانستیم روحیه ایثار و شجاعت را جاودان نگه داریم و تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) همچنان پشتیبان و در محور ولایت حرکت می‌کنیم.

وی ادامه داد: شهدا راه و مسیر اندیشه امام راحل (ره) را ادامه دادند و توانستند سیطره غرب و عمال غربی را برای همیشه از درون کشور بزدایند.

هاشمی تصریح کرد: استکبار و جامعه جهانی بداند که ملت فهیم و ولایت‌مدار ایران اسلامی با تابعیت محض از ولی‌فقیه زمان خود در تمامی برهه‌های حساس تاریخ انقلاب، همواره و پیوسته پشتیبان نظام بوده و خواهد بود و همچنان در سنگر ولایت مجاهد فی سبیل‌الله خواهد ماند. 

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول