اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دو ماه گذشته صورت گرفت

صدور 250 فقره اخطار برای صنوف متخلف در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی شهرستان بویین زهرا گفت: از ابتدای مرداد‌ماه تا پایان شهریور امسال بیش از 250 فقره اخطار برای صنوف متخلف در این شهرستان از سوی بازرسان صادر شده است.

صدور 250 فقره اخطار برای صنوف متخلف در بویین زهرا

احمد زنده‌دل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به نقش ویژه اصناف و بازاریان کشور در تولید و اقتصاد اظهار کرد: تعامل و همکاری نهاد‌ها با صنوف مختلف در این شهرستان سبب شده که میزان تولید و توسعه بخش اقتصادی در بویین زهرا رشد بالایی را داشته باشد.

وی اضافه کرد: تداوم جایگاه مهم اصناف در اقتصاد کشور همواره باید در منظومه توجهات مسئولان مختلف قرار داشته باشد.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان بویین زهرا با اشاره به تشدید بازرسی‌ از اصناف در این شهرستان بیان کرد: میزان صدور اخطار برای بازاریان و کسبه متخلف در بویین زهرا و بخش‌های تابعه آن رشد بالایی داشته است.

زنده‌دل با بیان اینکه شهروندان بویین زهرایی در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی، احتکار، کم‌فروشی و تبذیر می‌توانند مراتب را هرچه سریع‌تر با سامانه ارتباطی 124 سازمان تعزیرات حکومتی شهرستان بویین زهرا با مسئول و کارشناس مربوطه در میان بگذارند، تصریح کرد: مأموران و اکیپ بازرسی این شهرستان بلافاصله پس از دریافت گزارش تخلف به صنف و یا واحد تولیدی مورد نظر مراجعه کرده و مورد تخلف را پیگیری می‌کنند.

وی با بیان اینکه در دو ماه گذشته بیش از 30 گزارش شهروندی در خصوص تخلفات صنوف مختلف در بخش مرکزی و دیگر بخش‌های این شهرستان گزارش شده است، عنوان کرد: عمده این تخلفات پیرامون گران‌فروشی بوده است.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: بیش از 250 مورد اخطار کتبی از ابتدای مردادماه تاکنون در شهرستان بویین زهرا برای اصناف و بازاریان متخلف صادر شده است.

زنده‌دل اذعان کرد: رسیدگی به امور صنفی بازاریان از جمله اقدامات دیگر این مجمع است که در طول سال انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه جلسات و کمیسیون‌های بررسی تخلفات صنوف در این شهرستان همراه با رؤسای اتحادیه‌ها برگزار می‌شود، بیان کرد: در این جلسات آخرین اخبار و گزارشات صنوف مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: تداوم حضور اصناف در برنامه‌های مختلف سبب پویایی اقتصاد می‌شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول