اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی صورت گرفت

آغاز عملیات اجرایی شهرک صنوف آلاینده در بجنورد‎

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با هفته دولت عملیات اجرایی شهرک صنوف آلاینده شهری در حاشیه شهرک صنعتی بیدک در شهر بجنورد مرکز استان خراسان‌شمالی آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی شهرک صنوف آلاینده در بجنورد‎

مدیرعامل خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌شمالی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: با توجه به نیاز استان و دغدغه‌های موجود برای ساماندهی صنوف مزاحم شهری و برگزاری جلسات متعدد در سطوح عالی استانی، تصمیم برای انجام این کار توسط شرکت شهرک‌های صنعتی گرفته شد.

محمدرضا باقری اظهار کرد: این شرکت نیز با تهیه طرح‌های لازم و اخذ موافقت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در حداقل زمان ممکن فاز اول این کار را برای ساماندهی صنوف سنگ‌بری و مصالح ساختمانی به انجام رساند.

وی افزود: این طرح در پنج فاز برای استقرار واحد های صنفی مزاحم شهری در داخل شهرک صنعتی بیدک ساماندهی شده به طوری که واحدهای صنفی مزاحم شهری مرتبط با صنایع فعال در شهرک صنعتی بیدک در این بخش استقرار داده می‌شوند.

باقری تصریح کرد: برای استقرار واحدهای صنفی مزاحم شهری 31 هکتار زمین در حاشیه شهرک صنعتی بیدک بجنورد پیش‌بینی شده که در مجموع 527 واحد آلاینده در این مکان استقرار داده می‌شوند.

وی مهم‌ترین مزیت استقرار صنوف مزاحم شهری در حاشیه شهرک صنعتی بیدک را برخوردار بودن از زیر ساخت های آب، برق، گاز و تلفن اعلام کرد و گفت: بزودی این شهرک به شبکه اینترنت پر سرعت نیز متصل می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی افزود: در فاز اول استقرار 151 واحد مرتبط با مصالح ساختمانی که در حاشیه شهر بجنورد فعالند در دستور کار قرار گرفته که مورد استقبال  فعالان این بخش نیز قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در پنج فاز پیش‌بینی شده بر اساس اولویت‌های  شهر بجنورد واحدهای صنفی مزاحم شهری به این مکان استقرار داده می‌شوند.

به گزارش فارس، در آیین آغاز عملیات اجرایی شهرک صنوف آلاینده شهری، استاندارخراسان‌شمالی، نمایندگان مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی استاندارخراسان‌شمالی، فرماندار شهرستان بجنورد و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌شمالی شرکت داشتند.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول