اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زرآباد:

طرح ویژه نظارت بر صنوف شهری و روستایی زرآباد آغاز شد

خبرگزاری فارس: شهردار زرآباد از اجرای طرح ویژه نظارت بر صنوف شهری و روستایی زرآباد خبر داد.

طرح ویژه نظارت بر صنوف شهری و روستایی زرآباد آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرآباد عبدالطیف بارانی صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان خواستار توجه ببیشتر از سوی مغازه‌داران به ابنیه صنوف و رعایت کامل اصول مغازه‌سازی و نگهداری آن شد.

وی در ادامه از همکاری صنوف بخش زرآباد در زمینه پیگیری و دریافت جواز کسب صنفی از سوی مغازه‌داران خبر داد و گفت: با برگزاری جلسات مکرر در بخشداری و اطلاع‌رسانی مناسب و همکاری اصناف و اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان، وضعیت بازار شهر زرآباد که در مسیر ترانزیتی محور بندر چابهار به بندر عباس قرار گرفته تغییرات خوبی کرده است.

بخشدار زرآباد نیز از آغاز طرحی به منظور نظارت چند منظوره بر اصناف زرآباد در بخش‌های صنفی، تجاری، اشتغال، قانونی، بهداشت و ساختمانی خبر داد و گفت: در ماه‌های گذشته و همزمان با روز اصناف از جمعی از کسبه منصف و نمونه بخش تقدیر می‌شود.

مجتبی شجاعی افزود: با تلاش برای اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی مناسب در دو حوزه کسبه و مشتریان در زمینه شناخت حقوق مشتری و توجیه الزامات قانونی و حتی اخلاقی کسبه، اقداماتی با همکاری اداره صنعت و معدن، شهرداری، مرکز بهداشت و نیروی انتظامی زرآباد صورت گرفته است.

بخشدار زرآباد بیان کرد: با اجرای این کار، بخش اعظمی از مشکلات برطرف شده و از هفته جاری نیز طرح ویژه نظارت بر صنوف شهری و روستایی در زرآباد و بازدید گروهی و تذکر لسانی و کتبی و برخورد با صنوف متخلف اجرا می‌شود.

وی گفت: در این طرح که تا پایان ماه مبارک ادامه دارد، از تمامی اصناف زرآباد بازدید می‌شود و ادارات مربوطه الزامات قانونی خود در زمینه اصناف بازدیدی را پیگیری می‌‌کنند.

شجاعی در ادامه از همکاری معتمدان و ریش‌سفیدان در راستای مناسب‌سازی فضای بازار در حوزه‌های مختلف و همچنین از اعضای شورای شهر زرآباد به منظور پیگیری و انعکاس مشکلات قانونی مردم قدردانی کرد و افزود: دستگاه‌های دولتی ضمن اصل ملاحظات قانونی، اصل امر به معروف و نهی از منکر را در بازدیدهای خود ملاک قرار داده و با برخورد صحیح و اخلاق‌مدارانه به فلسفه نظارت و بازدید که همان اصلاح است توجه کنند.

انتهای پیام/20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول