اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دماوند خبر داد

انتقال صنوف آلاینده از شهر دماوند

خبرگزاری فارس: شهردار دماوند از اجرای طرح ساماندهی صنوف آلاینده و مزاحم و انتقال آنها به مناطقی از پیش تعیین شده در سال‌جاری خبر داد.

انتقال صنوف آلاینده از شهر دماوند

مرتضی همتی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران افزود: ساماندهی این صنوف از برنامه‌های شهرداری در سال‌جاری است که اصناف شهر نیز با آن موافق هستند.

شهردار دماوند همچنین حریم شهر دماوند را مناطقی مناسب برای جذب سرمایه‏گذاری بخش خصوصی خواند.

وی افزود: مناطق بکر و فاقد پوشش گیاهی حریم شهر دماوند در حال حاضر دارای جاذبه مناسبی برای اجرای طرح‏های مختلف با مشارکت سرمایه‏گذاران بخش خصوصی به شمار می‏آیند.

همتی با تأکید بر لزوم حفظ کاربری این اراضی تصریح کرد: این اراضی با حفظ کاربری کنونی و بدون نیاز به تغییر در آن، مناطق مستعدی محسوب می‏شوند تا با تسهیل امور سرمایه‏گذاری، بخش‏های توانمند و علاقه‏مند خصوصی و حتی دولتی را بدان گسیل داد.

وی با اشاره به شعار سال 91 عنوان کرد: شهرداری دماوند دوشادوش دیگر آحاد ملت برای تحقق شعار سال 91 تحت عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی مورد تأکید رهبر فرزانه انقلاب از هیچ کوششی دریغ نمی‏کند.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول