اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قم خبر داد

تشکیل 161 پرونده تخلفاتی صنوف در قم

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: 161 پرونده تخلفاتی از واحدهای صنفی و غیر صنفی به ارزش بیش از چهار میلیارد ریال در قم تشکیل شد.

تشکیل 161 پرونده تخلفاتی صنوف در قم

احمدرضا سمیعی‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان موفقیت‌های طرح نظارتی ویژه در یک‌ ماه گذشته اظهار کرد: طرح ویژه نظارتی ماه رمضان پیش از شروع ماه مبارک آغاز شد و به مدت بیش از یک ماه این طرح به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در این مدت 19 هزار و 830 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی،‌ شرکت‌های خدماتی، واحدهای اقامتی و پذیرایی، مجتمع‌های رفاهی بین راهی و واحدهای عمده و خرده فروش انجام شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قم بیان کرد: از تعداد بازرسی‌های انجام شده 161 مورد پرونده تخلف به ارزش 4 میلیارد و 492 میلیون و 282 هزار ریال تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان قم ارسال شد.

وی بیشترین تخلفات انجام شده را مربوط به گران‌فروشی، درج نکردن قیمت، رعایت نکردن ضوابط و دستورالعمل‌های بهداشتی، کم‌ فروشی، تقلب، صادر نکردن فاکتور خرید و عرضه کالای قاچاق عنوان کرد.

*139 پرونده تخلفاتی در بخش آرد و نان تشکیل شد

سمیعی‌نسب با بیان اینکه نان از جمله اقلامی بود که شامل طرح ویژه نظارتی می‌شد تصریح کرد: 216 مورد بازرسی در بخش آرد و نان صورت گرفت که از این تعداد بازرسی، 139 پرونده واحدهای متخلف به ارزش 15 میلیون و 225 هزار ریال تشکیل شد.

وی از دیگر مواردی که نظارت ویژه بر روی آن صورت گرفت را بخش حمل و نقل و سوخت ذکر کرد و گفت: در 153 مورد بازرسی که در این راستا صورت گرفت 20 پرونده تخلف تشکیل شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ارزش این پرونده‌های تخلف را 158 میلیون و 84 هزار ریال ذکر کرد.

وی با بیان اینکه بخشی از کشف تخلفات توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم مربوط به گزارش‌هایی است که از سوی مردم اعلام می‌شود گفت: هزار و 282 مورد گزارش تلفنی و 206 مورد گزارش حضوری و کتبی در بخش ستاد خبری و مشارکت‌های مردمی به ثبت رسید.

انتهای پیام/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول