اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در دور نهایی لیگ برتر کبدی کشور

تیم کبدی ترافیک ساری به زنجان اعزام شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کبدی شهرستان ساری گفت: برای حضور در دور نهایی مسابقات لیگ برتر کبدی کشور تیم ترافیک ساری به زنجان اعزام شد.

تیم کبدی ترافیک ساری به زنجان اعزام شد

حمیدرضا ادیب‌دومیرکلایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری از اعزام تیم ترافیک ساری به مسابقات نهایی لیگ برتر کبدی کشور در زنجان خبر داد.

وی تصریح کرد: تیم ترافیک ساری در دور رفت مسابقات کبدی لیگ برتر کشور با کسب سه برد سه باخت و یک تساوی رتبه چهارم را کسب کرد.

رئیس هیئت کبدی شهرستان ساری اضافه کرد: تیم ترافیک ساری در دور رفت برابر تیم‌های زنجان، یزد و ارومیه به برتری رسید و در برابر تیم‌های قم، گلستان و سنندج مغلوب شد و برابر همدان به تساوی رسید.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به کسب نتایج به دست آمده در دور اول رقابت‌ها در گروه خودمان اول شدیم و در کل مسابقات رتبه چهارم این مسابقات را کسب کردیم.

ادیب‌دومیرکلایی در مورد وضعیت تیم ترافیک ساری در این دوره از رقابت‌ها بیان داشت: همه بازیکنان این تیم بومی و بیشتر بدنه تیم جوان است و با توجه به انگیزه‌ای که جوانان دارند پیش‌بینی می‌شود که رتبه سوم این دوره از رقابت‌ها توسط این تیم کسب شود.

وی زمان برگزاری دور نهایی مسابقات لیگ برتر کبدی کشور را سوم تا هفتم ماه جاری عنوان کرد و گفت: مسابقات دور رفت در زنجان تکرار می‌شود تا تکلیف تیم قهرمان لیگ برتر کبدی کشور مشخص شود.

رئیس هیئت کبدی شهرستان ساری با اعلام اینکه این مسابقات به نوعی انتخابی تیم ملی نیز است، متذکر شد: مربیان و دست‌اندرکاران تیم ملی کبدی نیز از نزدیک شاهد برگزاری این رقابت‌ها هستند.

این مسئول در پایان با اشاره به استعداد مناسب بازیکنان کبدی ساری اذعان داشت: پیش‌بینی می‌شود غیر از عباد دلیری بازیکن ملی‌پوش این تیم سه بازیکن دیگر تیم ترافیک ساری موفق به پوشیدن لباس تیم ملی کبدی کشور شوند.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول