اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ایلام:

بار ترافیک معابر شهر ایلام افزایش یافت

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار ایلام گفت: بار ترافیک معابر شهر ایلام افزایش یافت.

بار ترافیک معابر شهر ایلام افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، عبدالصاحب نادری ظهر امروز در نشست شورای ترافیک شهرستان ایلام اظهار داشت: همزمان با بازگشایی مدارس در ایلام حجم تردد خودروها در شهر ایلام افزوده شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس مسئولان امر در حوزه ترافیک شهرستان باید در این راستا چاره‌جویی کنند و زمینه رفع این معضل را فراهم آورند.

این مسئول اضافه کرد: روان‌سازی ترافیک شهر ایلام یکی از دغدغه‌های اساسی مسئولان شهرستان ایلام بوده که باید در این راستا تلاش شود.برنامه‌ها و طرح‌های مختلفی از سوی مسئولان امر در ایلام تدوین شده که نیازمند هماهنگی لازم برای اجرای این طرح‌هاست. 

معاون فرماندار ایلام گفت: ساماندهی سرویس مدارس شهرستان ایلام یکی از ضرورت‌های روانسازی ترافیک ایلام بوده که باید آموزش و پرورش در این راستا تلاش کند.

وی ادامه داد: در روزهای گذشته نیز درخواست‌های برای نصب سرعت‌گیر در برخی معابر شهر ایلام دریافت شده که پس از بررسی مسئولان شورای ترافیک این مهم نیز اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول