اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت پردیس:

معضل ترافیک آینده پردیس نیازمند چاره‌اندیشی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی گفت: برای ساماندهی ترافیک آینده شهر جدید پردیس باید از امروز تمهیدات لازم را اندیشید.

معضل ترافیک آینده پردیس نیازمند چاره‌اندیشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام محمدحسن مؤیدی‏زاده یکشنبه شب در جمع شماری از مسئولان و مردم بخش مرکزی تهران اظهار داشت: باید برای حل مشکلات شهر جدید پردیس با عزم جمعی وارد میدان شویم.

وی ادامه داد: ترافیک شهری و وضع کمی و کیفی تردد خودروهای سبک و سنگین در سطح معابر یکی از مسائل مهم امروز در این مناطق شمرده می‏شود.

مؤیدی‏زاده اضافه کرد: پرداختن به ترافیک شهری در پردیس نه امروز با جمعیت 60 هزار نفری بلکه در آینده با جمعیت 400 هزار نفر به اندازه سایر نقاط شهری پراهمیت است.

امام جمعه موقت شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی افزود: بر اساس اعلام مسئولان تا 15 ماه آینده، جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر به آمار جمعیتی کنونی در پردیس افزوده می‏شود.

وی ادامه داد: معابر کنونی این شهر ظرفیت لازم را برای پوشش تردد خودروهای این تعداد جمعیت در حال رشد ندارند.

مؤیدی‏زاده اضافه کرد: از این رو درخواست نهاد نماز جمعه منطقه و مردم این شهر افزایش ظرفیت حجم پذیرش خودروهای موجود در معابر پردیس است.

امام جمعه موقت شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی از اعضای شورای اسلامی شهر جدید پردیس و شهردار قبلی و کنونی این شهر برای ارائه خدماتی شایسته به مردم قدردانی کرد.

وی ادامه داد: انتخاب فردی شایسته از بدنه مردم منطقه و آشنا به امور خود نشان از درایت بالای اعضای شورای اسلامی شهر جدید پردیس دارد.

مؤیدی‏زاده اضافه کرد: اگر در فاصله یک‌ سال مانده تا انتخابات بعدی قرار بر حضور فردی ناآشنا به منطقه در کسوت شهردار بود، مشکلاتی از این ناحیه حاصل می‏شد.

امام جمعه موقت شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی همچنین بر ضرورت رفع کاستی‏های فرهنگی در شهر جدید پردیس تأکید کرد.

وی تصریح کرد: دغدغه فرهنگی در شهری که تا یک ‌سال و نیم آینده، 100 هزار واحد مسکونی در آن تحویل متقاضیان می‏شود، کاملاً جدی است.

مؤیدی‏زاده اضافه کرد: وجود مدیران شهری فرهنگی و فرهنگ‏دوست در پردیس و اجرای اقداماتی در این زمینه می‏تواند از بار نگرانی مردم و مسئولان بکاهد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول