اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

گردشگران مازندران برخی اوقات ده‌ها ساعت در ترافیک هستند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: در برخی اوقات گردشگران ده‌ها ساعت در ترافیک بسیار سنگین منتظر ورود به استان مازندران هستند.

گردشگران مازندران برخی اوقات ده‌ها ساعت در ترافیک هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، عیسی هاشمی‌حیدری در مراسم استانی پاسداشت روز جهانی جهانگردی و هفته گردشگری که به میزبانی آمل برگزار شد، بیان داشت: مازندران لیاقت و شایستگی لازم را برای فراهم بودن بسیار قوی برای پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی دارد.

وی افزود: تمام نقاط مازندران می‌تواند ظرفیت بالایی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی داشته باشد که این امر در رفتار مسافران و دوستداران طبیعت به خوبی مشاهده می‌شود.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اعلام اینکه مازندران تنها استان در کشور است که سه راه اصلی به پایتخت دارد، اذعان داشت: محورهای مواصلاتی هراز، سوادکوه به تهران و کندوان سه مسیر اصلی شمال کشور به تهران هستند که در این استان واقع شده‌اند.

هاشمی‌حیدری با بیان اینکه در برخی از زمان‌ها گردشگران به مازندران ده‌ها ساعت در ترافیک بسیار سنگین منتظر ورود به این استان هستند، اظهار داشت: این رفتار به این معنا است که مردم به این سرزمین عشق می‌ورزند و نیاز به استفاده از مزایای طبیعی آن را دارند.

وی با تاکید اینکه ما مکلفیم زیرساخت‌ها را برای استفاده بهینه گردشگران فراهم کنیم، گفت: در استان کارگروه میراث فرهنگی و گردشگری تشکیل شده و وظیفه آن مهیا کردن زیرساخت‌ها است تا سرمایه‌گذاران به این عرصه ورود پیدا کنند.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اعلام اینکه مسئولان این استان آمادگی خود را برای حمایت و یاری سرمایه‌گذاران در هر بخشی اعلام می‌کنند، تصریح کرد: ما دست سرمایه‌گذاران واقعی کشور را می‌فشاریم تا مازندران در راس استان‌های گردشگری به لحاظ زیرساخت‌ها در سطح کشور قرار گیرد.

هاشمی‌حیدری با تاکید بر اینکه هدف ما در این زمینه تنها گردشگری صرف نیست، ادامه داد: هدف ما توسعه صنعت گردشگری است و باید از ظرفیت‌های بزرگ استان استفاده شود.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول