اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

رینگ سوم ترافیکی یک‌هزار درصد ارزش افزوده برای اصفهان دارد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بهره‌برداری از حلقه سوم ترافیکی در کلان‌شهر اصفهان بیش از یک‌هزار درصد ارزش افزوده برای اصفهان دارد.

رینگ سوم ترافیکی یک‌هزار درصد ارزش افزوده برای اصفهان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان عباس حاج‌رسولی‌ها ظهر امروز در مراسم جشن تکمیل حلقه سوم ترافیکی اصفهان اظهار کرد: با بهره‌برداری از رینگ سوم ترافیکی بسیاری از مشکلات ترافیکی اصفهان کاهش می‌یابد.

وی با بیان اینکه پنجم مهر ماه مصادف با شکست حصر آبادان و هفته دفاع مقدس است، اضافه کرد: در حال حاضر نیز در آستانه میلاد امام رضا (ع) قرار داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه رزمندگان اصفهانی در طول هشت سال دفاع مقدس از پشتوانه‌ها محور‌های اصلی کشور در مسیر پیروزی بودند، تصریح کرد: امروز نیز مسئولان اصفهانی با بهره‌گیری از روحیه شهدای اسلام و انقلاب پروژه‌های عمرانی بسیاری را در سطح شهر افتتاح می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه امروز فضای معنوی دفاع مقدس بر تفکر تمام اعضای شورای شهر اصفهان حاکم است، ادامه داد: در حال حاضر سه دوره است که در شورای شهر اصفهان فعالیت می‌کنم که در طول سه دوره از فعالیت شورای شهر تمام تصمیم‌گیری‌ها و فعالیت‌های مدیریت شهری اصفهان مبتنی بر تفکرات شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بوده است.

حاج‌رسولی‌ها اصفهان را شهری استراتژیک دانست و تاکید کرد: وجود ویژگی‌های استراتژیک در کلان‌شهر اصفهان سبب تبدیل‌شدن آن به الگویی برای تمام شهر‌های موجود در کشور شده است.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس اصفهان به عنوان نخستین استان ستاد جبهه و جنگ را راه‌اندازی کرده است، افزود: امروز روحیه و تفکر سازندگی، عمران و آبادانی شهر از ویژگی‌های مسئولان شهری اصفهان به شمار می‌رود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه در حال حاضر رینگ سوم ترافیکی اصفهان به دنبال تفکر حاکم بر مسئولان شهری تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است، گفت: بزرگراه و تقاطع‌های غیرهمسطح شهید همت با حدود 50 تا 60 میلیارد تومان راه‌اندازی می‌شود.

وی اظهار کرد: اما تنها 10 میلیارد تومان از بودجه به این پروژه اختصاص یافته است و مسئولان اجرایی این پروژه با کم‌ترین هزینه‌ها نسبت به اجرا و راه‌اندازی پروژه شهید همت اصفهان اقدام کرده‌اند.

حاج‌رسولی‌ها همچنین با بیان اینکه برای اجرای حلقه سوم ترافیکی اصفهان حدود 200 میلیارد تومان در طول 15 سال هزینه شده است، افزود: بهره‌برداری از حلقه سوم ترافیکی در کلان‌شهر اصفهان بیش از یک‌هزار درصد ارزش افزوده برای اصفهان دارد.

وی تصریح کرد: پس از بهره‌برداری از این پروژه عملیات اجرای رینگ چهارم ترافیکی در اصفهان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول