اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار ایلام:

کاهش معضل ترافیک تنها با همکاری مردم میسر است

خبرگزاری فارس: استاندار ایلام گفت: کاهش معضل ترافیک تنها با همکاری مردم میسر است .

کاهش معضل ترافیک تنها با همکاری مردم میسر است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مجتبی اعلایی ظهر امروز در همایش راهوران جاده‌ای اظهار داشت: ترافیک یکی از معضلات جوامع بوده که باید در راستای رفع آن تلاش شود.

وی ادامه داد: مسئولان امر در راه‌های پیشنهادی رفع این معضل به همکاری مردم توجه و عنایت ویژه داشته باشند چون بدون همکاری و تعامل مردم رفع مشکل ترافیک محقق نمی‌شود.

این مسئول اضافه کرد: در همه موارد باید مردم همکاری و تعامل خوبی را با مسئولان امر داشته باشند تا طرح‌های تدوین شده با موفقیت اجرایی و محقق شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام نیز در این همایش اظهار داشت: کاهش 49 درصدی تصادفات فوتی در یک سال گذشته نشان دهنده همکاری و تعامل مردم در اجرای مقررات راهنمایی و رانندگی است.

علی دولتی افزود: در شش ماهه نخست سال جاری نیز تعداد سوانح رانندگی پنج درصد و تعداد متوفیان در سوانح جاده‌ای 21 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال پیش کاهش یافته است.

وی ادامه داد: همکاری و تعامل رانندگان وسایط نقلیه با نیروی پلیس نتیجه این موفقیت بزرگ بوده که جای تقدیر و تحسین دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام نیز در این همایش اظهار داشت: 3 هزار کیلومتر خط‌کشی جاده و نصب 10 هزار تابلو در جاده‌ها بخشی از تلاش این اداره کل در کاهش سوانح رانندگی و سهولت در تردد برون شهری بوده است.

محمدامین نصرالهی‌زاده افزود: ایجاد 11 کیلومتر راه روستایی و رفع شش نقطه حادثه‌خیز در محورهای پرتردد استان ایلام از دیگر اقدامات این دستگاه اجرایی است.

وی ادامه داد: این دستگاه اجرایی در استان ایلام با تدوین طرح‌های مختلفی در راستای ایمنی جاده‌های تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول