اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر امور خارجه در گفت‌وگو با فارس:

دفتر نمایندگی وزارت خارجه هفته آینده در ساری افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون کنسولی و پارلمانی وزارت امور خارجه گفت: دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه هفته آینده در ساری راه‌اندازی می‌شود.

دفتر نمایندگی وزارت خارجه هفته آینده در ساری افتتاح می‌شود

حسن قشقاوی در حاشیه یادواره شهدای سنگچال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به اینکه تاکنون 16 دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان‌ها راه‌اندازی شده است، اظهار داشت: مازندران به عنوان هفدهمین استان دارای دفتر نمایندگی خواهد شد.

وی با اشاره به ویژگی‌های استان‌های دارای دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه تصریح کرد: استان‌هایی که دارای پرواز بین‌المللی بوده و استان‌هایی که اتباع خارجی بیشتری دارند به همراه استان‌های دارای سرکنسولگری در اولویت احداث دفتر نمایندگی قرار دارند.

قشقاوی با اعلام اینکه مازندران با توجه به توانمندی‌ها در بخش‌های مختلف سیاسی و اقتصادی دارای اولویت ویژه برای راه‌اندازی این دفتر بود، بیان کرد: به همین دلیل ساختمان مناسبی برای دفتر وزارت امورخارجه در این استان در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه این دفتر اواخر هفته آینده با حضور معاون اداری مالی وزیر امورخارجه در ساری راه‌اندازی می‌شود، افزود: مسئولیت این دفتر نیز به یکی از مازندرانی‌های فعال در عرصه ارتباطات خارجی سپرده شده است.

معاون کنسولی و پارلمانی وزارت امور خارجه ابراز امیدواری کرد با راه‌اندازی این دفتر جهش مناسبی در فعالیت‌های بین‌المللی مازندران رخ داده و توسعه روابط میان کشورهای حاشیه دریای خزر با ایران صورت گیرد.

انتهای‌پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول