اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی خبر داد

بازدید سخنگوی وزارت امور خارجه از غرفه خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌شمالی گفت: سخنگوی وزارت امور خارجه از غرفه این استان در نمایشگاه خدمت که به مناسبت یکصدمین سفر هیئت دولت در مشهد برپا شده است، بازدید کرد.

بازدید سخنگوی وزارت امور خارجه از غرفه خراسان‌شمالی

سیدکریم سجادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه خراسان‌شمالی در این نمایشگاه غرفه‌ای را در قالب معرفی دستاوردهای سفرهای سه‌گانه دولت و مصوبات هر یک از دستگاه‌های اجرایی برپا کرده است، اظهار کرد: علاوه بر حضور سخنگوی وزارت امور خارجه، رئیس و معاون ارتباطات ریاست جمهوری، رئیس مرکز رسیدگی به شکایات مردمی ریاست جمهوری نیز از غرفه استان بازدید به عمل آوردند.

وی همچنین به بازدید استانداران خراسان‌رضوی، خراسان‌جنوبی، مدیرکل روابط عمومی وزارت کشور، مدیرکل فنی سامد کشور، مدیرکل بازرسی منطقه شرق و مدیرکل حوزه ریاست حوزه میراث فرهنگی از غرفه خراسان‌شمالی اشاره کرد و افزود: غرفه این استان در نمایشگاه خدمت با استقبال مسئولان و بازدیدکنندگان مواجه شده است.

مسئول کمیته اجرایی جشنواره خدمت در خراسان‌شمالی تصریح کرد: طی این نمایشگاه همچنین مدیرکل میراث خراسان‌رضوی، مسئول بازرسی سازمان بهزیستی و مسئولان محلی استان‌های خراسان‌رضوی و شمالی از غرفه استان در این نمایشگاه بازدید کردند.

به گزارش فارس، علاوه بر برپایی یک غرفه از خراسان‌شمالی در نمایشگاه خدمت مشهد، نمایشگاه بزرگ خدمت نیز در سالن ورزشی علیدخت بجنورد در فضایی به وسعت هزار متر و با 35 غرفه برپا شده است.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول