اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران:

مجامع غرب در مقابل حقوق انسانی تامل بیشتری کنند

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران گفت: مجامع غرب نسبت به برخورد دوگانه کشورهای خود در مقابل حقوق انسانی تامل بیشتری کنند.

مجامع غرب در مقابل حقوق انسانی تامل بیشتری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، حجت‌الاسلام حسین حسینی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران بعدازظهر امروز در نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی دانشگاه مازندران که در محل سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد با پرداختن به شخصیت معنوی پیامبر بیان داشت: اهانت به پیامبر اسلام ریشه در صدر اسلام دارد تا به حدی که یهودیان آن زمان در ضمن اشعاری، پیامبر و همسران ایشان را هجو می‌کردند که با برخورد شدید مسلمانان آن عصر مواجه شد که این می‌تواند الگویی برای مسلمانان عصر حاضر شود تا پاسخی قاطع و محکم به گردانندگان این سناریوی آمریکایی صهیونیستی باشد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران با اشاره به سب النبی که یکی از هشت حدود مسلم در شریعت است، خاطرنشان کرد: بر مسلمین لازم است که به وسع خود از پیامبر اسلام دفاع کنند و انزجار خود را نسبت به اهانت کنندگان به ساحت پیامبر اعظم (ص) اعلام کنند. ‌

وی در ادامه موضوع حقوق بشر را مد نظر قرار داد و گفت: آیا مردم کشورهای افغانستان، عراق، بحرین، سوریه از منظر آمریکا و غرب جزء انسان و بشر نیستند که حقی برای آنان قائل نمی‌شوند یا اینکه به قول چرچیل هرجا منافع بریتانیای کبیر در آنجاست دارای حق و حقوق است.

حسینی در ادامه از روشنفکران و مجامع علمی غربی خواست نسبت به پارادوکس‌ها و برخوردهای دوگانه‌ای که آمریکا و صهیونیسم در موضوع‌های بیداری اسلامی، سلاح‌های کشتار جمعی و فمنسیم دارد تامل بیشتری داشته باشند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران افزود: در مساله هسته‌ای آمریکا با داشتن 5 هزار کلاهک هسته‌ای و سابقه استفاده از این سلاح‌های کشتار جمعی و رژیم جعلی صهیونیستی با داشتن صدها کلاهک هسته‌ای، کشورمان را که با تکیه بر استعدادهای جوانان در راستای استفاده از انر‍‍‍ژی صلح آمیز هسته‌ای در مصارف دارویی، پزشکی و سوخت تاسیسات فعالیت می‌کند انواع تحریم‌ها و فشارها را وارد می‌کنند.

وی در پایان اضافه کرد: تمام این تحریم‌ها و فشارها با عنایات حضرت ولی عصر(عج) بی‌اثر بوده و نظام اسلامی با قدرت، پویایی و انسجام به پیشرفت‌های خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول