اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی پلیس بوشهر:

400 برنامه رادیو و تلویزیونی با موضوع نیروی انتظامی پخش شد

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی پلیس بوشهر گفت: از اول سال جاری تاکنون بیش از 400 برنامه رادیویی و تلویزیونی مصاحبه فرماندهان در صدا و سیما پخش و 734 مورد خبر در مورد نیروی انتظامی در مطبوعات محلی درج شده است.

400 برنامه رادیو و تلویزیونی با موضوع نیروی انتظامی پخش شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر غلامرضا خضری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی بهترین فرصت برای نشان دادن توانمندی‌ها و اقتدار پلیس در سطح جامعه است.

وی هفته ناجا را تجلی‌گاه تعامل مستمر پلیس با اقشار مختلف جامعه برشمرد و افزود: این هفته بهترین فرصت برای نشان دادن توانمندی‌ها و اقتدار نیروی انتظامی است.

وی گفت: برنامه‌های هفته ناجا در حول محور پیشگیری و افزایش آگاهی‌های انتظامی و اجتماعی شهروندان برنامه‌ریزی شده و تمامی یگان‌ها و پلیس‌های تخصصی نیز برنامه‌های خود را حول محور این دو اصل مهم طراحی کرده‌اند، ضمن اینکه در این هفته تلاش‌های زیادی در راستای افزایش آگاهی‌های انتظامی و اجتماعی شهروندان برداشته شده است.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته ناجا استان بوشهر با اشاره به شعار هفته ناجا با عنوان «سرمایه اجتماعی اساس اقتدار ما» تعامل و مشارکت مردمی را در راستای برقراری امنیت اجتماعی به عنوان بهترین و بزرگترین سرمایه نام برد.

معاون اجتماعی پلیس بوشهر در ادامه به عملکرد مرکز مشاوره این معاونت اشاره کرد و گفت: این مرکز ضمن هماهنگی با اداران برون سازمانی، آسیب‌های مناطق را شناسایی و کلاس‌های آموزشی و مشاوره گروهی را با توجه به آسیب‌پذیری هر منطقه برگزار می‌کند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: 98 درصد از پرونده‌های ارجاعی به کلانتری‌های استان توسط مددکاران و کارشناسان مرکز مشاوره این معاونت به مصالحه ختم شده است.

خضری ضمن تشکر و قدردانی از صدا و سیمای مرکز بوشهر و همچنین مطبوعات محلی بوشهر اظهار داشت: از اول سال جاری تاکنون بیش از 400 برنامه رادیویی و تلویزیونی مصاحبه فرماندهان در صدا و سیما پخش و 734 مورد خبر در مطبوعات محلی درج شده است.

معاون اجتماعی پلیس بوشهر نظرسنجی را از قدم‌های مؤثر در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و وقوع جرم برشمرد و گفت: این معاونت در این مدت دو مورد نظرسنجی در سطح استان انجام داده است.

وی به تعامل با ادارات دولتی توسط این معاونت اشاره کرد و افزود: اداره مشارکت و عمومی معاونت اجتماعی بوشهر از ابتدای سال جاری تاکنون 540 جلسه هماهنگی و نشست با سازما‌ن‌های دولتی ، 470 نمایشگاه مشارکتی و 254 نفر جذب رابط سازمان‌های دولتی و غیردولتی داشته است.

معاون اجتماعی پلیس بوشهر در پایان از چاپ بیش از پنج هزار جلد کتابچه دانستنی‌های انتظامی و همچنین چاپ چهار هزار فلش کارت با موضوع حجاب و عفاف توسط اداره آموزش همگانی طی مدت مذکور خبر داد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول