اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین:

نیروی انتظامی باید پشتیبان آسایش و آرامش فکری مردم باشد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: نیروی انتظامی باید پشتیبان آسایش و آرامش فکری مردم باشد تا بتواند امنیت اجتماعی را به خوبی در جامعه محقق کند.

نیروی انتظامی باید پشتیبان آسایش و آرامش فکری مردم باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عباس ظاهری در نشست نیروی انتظامی با شورای اسلامی شهر، روستا و معتمدین محلات که به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در سالن اجتماعات قائم (عج) واقع در چهارراه عمران برگزار شد، اظهار کرد: نیروی انتظامی برای برقراری امنیت، آرامش و آسایش در بین مردم تلاش می‌کند.

وی با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اینکه نیروی انتظامی باید پشتیبان آسایش و آرامش فکری مردم باشد و مردم قدرت، اقتدار، رأفت و دلسوزی آنان را نسبت به خودشان احساس کنند، بیان کرد: نیروی انتظامی برای تحقق این هدف بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بسیار تلاش کرده تا بتواند به این هدف دست یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه انسان ذاتا طرفدار امنیت است و نیاز مبرمی به آن دارد، اذعان کرد: با ایجاد امنیت در جامعه انسان می‌تواند به کمالات قرب الهی برسد و همچنین در مراحل زندگی به موفقیت‌های خوبی در همه زمینه‌ها از جمله اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی می‌رسد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه برخی ناهنجاری‌های اجتماعی از جمله فساد اخلاقی، اعتیاد و دزدی در جامعه منجر به ناامنی مردم می‌شود، بیان کرد: جوانان بسیار کمی منجر به این ناهنجاری‌ها هستند، ولی با این وجود همین مقدار کم در جمهوری اسلامی ایران بسیار زیاد است و باید با برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم این آسیب‌ها را برطرف کرد تا امنیت خوبی در بین مردم ایجاد شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه اکثر مردم، نیروی انتظامی را موظف به برخورد با این ناهنجاری‌ها در جامعه می‌دانند، اظهار کرد: وظیفه نیروی انتظامی برخورد با متخلفان و ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه است از این رو وظیفه و مسئولیت سنگینی بر دوش دارند.

وی با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اینکه «باید اهمیت نیروی انتظامی را در امنیت اجتماعی جست‌وجو کرد»، بیان کرد: برقراری امنیت برای مردم از اهمیت والایی برخوردار است که بر این اساس باید نیروهای انتظامی برای ایجاد آن در جامعه تلاش کنند.

ظاهری با اشاره به اینکه با برقراری امنیت در جامعه زمینه رشد و پیشرفت در ایران فراهم و همین امر موجب آبادانی و رونق این کشور در زمینه‌های مختلف می‌شود، اذعان کرد: وقتی که در کشوری امنیت نباشد افراد جامعه نمی‌توانند به رشد و پیشرفت برسند بر این اساس برقراری امنیت در جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید برای برقراری آن مسئولان نظام تلاش کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه وظایف و مأموریت نیروی انتظامی بسیار پیچیده است، بیان کرد: آنان برای کاهش جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه تلاش می‌کنند تا بتوانند امنیت، آسایش و آرامش را برای مردم فراهم کنند.

ظاهری خاطرنشان کرد: یک دستگاه اجرایی به تنهایی نمی‌تواند وظایف خود را به نحو مطلوبی انجام دهد و باید در این راستا همه دستگاه‌ها با هم هماهنگ باشند تا بتوانند به راحتی با همبستگی و وحدت وظایفشان را انجام دهند.

این مقام مسئول اضافه کرد: نیروی انتظامی با شورای اسلامی شهر قزوین تفاهمنامه‌ای با هدف خدمت‌رسانی به مردم منعقد کرد تا بتواند با خدمت‌رسانی بیشتر به آنان مشکلاتشان را در زندگی شهری برطرف کند.

وی با اشاره به روایات گفت: هر فردی که برای برطرف کردن مشکل مؤمنی تلاش کند ثواب آن از 9 هزار سال عبادت عابدی که شب‌ها زنده‌داری و روزه‌ها روزه‌داری کرده است، بیشتر است بر این اساس نیروهای انتظامی که شب و روز برای برطرف کردن مشکلات مردم تلاش می‌کنند از اجر و پاداش والایی نزد خداوند برخوردار هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: نیروهای انتظامی می‌توانند با کسب رضایت مردم خشنودی خداوند متعال را از اعمال خود به دست آورند و همین امر موجب سعادت‌مندی آنان در دنیا و آخرت شود.

انتهای پیام/ب10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول