اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان زهک:

جایگاه نیروی انتظامی در بین مردم حفظ شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان زهک گفت: جایگاه نیروی انتظامی باید توسط کارکنان این ارگان در بین مردم و جامعه اسلامی حفظ شود.

جایگاه نیروی انتظامی در بین مردم حفظ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زهک، حجت‌‌الاسلام ابراهیم خدری ظهر امروز در جمع کارکنان نیروی انتظامی این شهرستان اظهار داشت: کارکنان نیروی انتظامی شرایطی را در جامعه فراهم کرده‌اند که هر فرد ظالم و خطاکاری احساس ترس می‌کند و مردم نیز با وجود یک نیروی انتظامی و امنیت بالا احساس رضایتمندی بیشتری نسبت به گذشته پیدا کرده‌اند.

وی افزود: اعمال هر فرد نشان‌دهنده شخصیت آن فرد است و این اعمال افراد است که به عنوان ملاک قضاوت مردم در نظر گرفته می‌شود و امروز نیروی انتظامی با عملکرد قابل قبول خود در بین مردم و همه اقشار جامعه به یک ارگان معتبر و قابل احترام تبدیل شده است که این مقبولیت و محبوبیت در بین مردم مسئولیت کارکنان این سازمان را نیز افزایش داده است.

امام جمعه زهک ادامه داد: باید کارکنان نیروی انتظامی صد برابر تلاش گذشته را صرف کنند تا این محبوبیت و جایگاهی را که در جامعه کسب کرده‌اند، بتوانند حفظ کنند.

خدری گفت: نامگذاری این هفته به نام هفته ناجا می‌تواند کم‌ترین قدردانی از زحمات این زحمتکشان باشد که در جای جای میهن عزیزمان به ایجاد امنیت در جامعه اسلامی مشغول بوده و برای محقق‌کردن این هدف حتی از جان خودشان نیز گذشته‌اند.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول