اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بردسکن:

حفظ دستاوردهای نظام و امنیت مردم حاصل تلاش نیروی انتظامی است

خبرگزاری فارس: فرماندار بردسکن گفت: حفظ دستاوردهای نظام و امنیت مردم حاصل تلاش نیروی انتظامی است.

حفظ دستاوردهای نظام و امنیت مردم حاصل تلاش نیروی انتظامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، محمد عباسپور صبح امروز به مناسبت هفته نیروی انتظامی در جمع نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان بردسکن اظهار کرد: مردم قدردان فداکاری‌های نیروی انتظامی هستند و به نیروهای نظامی و انتظامی افتخار می‌کنند.

وی افزود: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرامشی که امروز در جامعه حاکم است مرهون تلاش شبانه‌روزی نیروهای نظامی و انتظامی است.

عباسپور با تجلیل از 13 شهید نیروی انتظامی در این شهرستان اظهار کرد: نیروی‌های مسلح جمهوری اسلامی با تبعیت از فرماندهی کل قوا، امتحان خود را خوب داده‌اند و اعتماد مردمی را  به عنوان بزرگترین سرمایه دارند.

رئیس شورای تامین شهرستان بردسکن نیروی انتظامی را توانمند و هوشمند ذکر کرد و افزود: نیروی انتظامی طوری باید برخورد داشته باشد که مردم احساس کنند دست قدرتمندی همچون نیروی انتظامی حامی آنها است.

فرماندار بردسکن برگزاری اجلاس اخیر تهران را که همکاری همه نیروهای مسلح را داشت کار ستودنی ذکر کرد و گفت: با توجه به حجم کاری زیاد و حضور 120 نفر از سران کشورها در ایران امنیت این مراسم زبانزد کشورهای مختلف قرار گرفت.

وی اقتدار امروز نیروی پرتلاش انتظامی کشور را معنویت و اخلاص عمل این قشر زحمتکش نام برد و با تقدیر از تلاش و همت نیروهای نظامی و انتظامی در بردسکن،اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی چون دژ محکم در مقابل حوادث ایستاده است.

حیدر مرزبان فرمانده منطقه انتظامی بردسکن هم در این مراسم گفت: سرمایه اجتماعی اساس اقتدار ما، حرکت شعار عملی نیروی انتظامی است و بدون شک در همین جهت تحت فرماندهی معظم کل قوا مسیر خود را طی می‌کنیم.

مرزبان افزود: اقتدار یعنی کاری که مورد پذیرش مردم باشد و تلاش این نیرو ایجاد امنیت برای جامعه که همانا مردم هستند است.

فرمانده منطقه انتظامی بردسکن قانون‌پذیری را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: پلیس در خدمت مردم و پاسخگو آنان است.

وی در این مراسم آمادگی نیروی انتظامی را حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: نیروی‌های مسلح همه تحت فرماندهی کل قوا در آمادگی بسر می‌برند و با یک اشاره مقام معظم رهبری، در رکاب ولی امر مسلمین، خواب راحت را از دشمنان خواهند گرفت.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول